Mozz på Pallen på Knudan!!!

Feeteee vikket rejs!!! Bästa rejset hittills jag set i år! (Ok, MotoGP på Laguna Seca kanske var liiite hårigare, men detta var nästan grymare!) Fett kört!
 
Grattis!

Många grattis, Vi stannade kvar och hejade på dig och det var det värt :) Du åkte väl ut på regndäck till slut får jag hoppas? :D Snart måste det vara dags att klassa upp dig till tvåtaktsracing?? :tungan
GRYMT KÖRT...

Gull racing // Anders
 
MoSCHZBeRGH!!!

Grattis igen, fan va kul!! Mycket välförtjänt som sagt!! Keep it up!
 
Det var KRIGSRUBRIKER i lokaltidningen idag!

-Mossberg tvåa!!

Ketogans snygga panorering förgyllde HELSIDAN och för att ytterligare skoja till det hela så smäckte de in en fulkomligt obegriplig bild från Micke Sundgren där jag skojar med tankskum.

Men vem fan är den där "Stefan" de refererar till hela tiden...:confused:

KUL!!!

Nu är jag ju räserhjälte PÅ RIKTIGT!! Officiellt!!:)
 

Bifogat

  • P8120279.JPG
    P8120279.JPG
    173.1 KB · Visningar: 105
  • P8120274.JPG
    P8120274.JPG
    118.3 KB · Visningar: 111
Det var KRIGSRUBRIKER i lokaltidningen idag!

-Mossberg tvåa!!

Ketogans snygga panorering förgyllde HELSIDAN och för att ytterligare skoja till det hela så smäckte de in en fulkomligt obegriplig bild från Micke Sundgren där jag skojar med tankskum.

Men vem fan är den där "Stefan" de refererar till hela tiden...:confused:

KUL!!!

Nu är jag ju räserhjälte PÅ RIKTIGT!! Officiellt!!:)
Fan va ballt, mina bilder i en tidning.
 
Det var KRIGSRUBRIKER i lokaltidningen idag!

-Mossberg tvåa!!

Ketogans snygga panorering förgyllde HELSIDAN och för att ytterligare skoja till det hela så smäckte de in en fulkomligt obegriplig bild från Micke Sundgren där jag skojar med tankskum.

Men vem fan är den där "Stefan" de refererar till hela tiden...:confused:

KUL!!!

Nu är jag ju räserhjälte PÅ RIKTIGT!! Officiellt!!:)

VAD SNYGGT! Det gillades skarpt...

(O vår lilla diskussion om att det kanske finns en anledning till att journalisten just sitter på en lokaltidning förnakrades)
 
Fan va ballt, mina bilder i en tidning.

:tummenupp

VAD SNYGGT! Det gillades skarpt...

(O vår lilla diskussion om att det kanske finns en anledning till att journalisten just sitter på en lokaltidning förnakrades)

Jo, det är väl lite slappt att inte veta vad intervjuoffret heter.... MEN när man skriver i så glad, positiv anda och använder ord som "bragdartat lopp" så är man förlåten:)
 
Last edited:
:tummenupp



Jo, det är väl lite slappt att inte veta vad intervjuoffret heter.... MEN när man skriver i så glad, positiv anda och använder ord som "bragdartat lopp" så är man förlåten:)

Jag tycker åxå att det var väldigt bra att få veta, "att bli en snabbare förare handlar om att släppa bromsen SENARE" :tungan.
Antingen så rörde journalisten till det åxå eller så försöker Mozzan sprida desinformation om mckörandets ädla konst. :D
 
Jag tycker åxå att det var väldigt bra att få veta, "att bli en snabbare förare handlar om att släppa bromsen SENARE" :tungan.
Antingen så rörde journalisten till det åxå eller så försöker Mozzan sprida desinformation om mckörandets ädla konst. :D

Jo, du BEHÖVER ju den informationen!!!!:tungan Så du får upp lite fart!

Nej, det var ju ett och annant som reporten fick lite fel....MEN han skrev entusiastiskt och positivt! Jag förlåter honom.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top