CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Men du hade velat ha en! Erkänn!valmers skrev:Jo, men ingen overall med 47 klädmärken på, som kostade 20% mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men du hade velat ha en! Erkänn!valmers skrev:Jo, men ingen overall med 47 klädmärken på, som kostade 20% mer.
valmers skrev:Jo, men ingen overall med 47 klädmärken på, som kostade 20% mer.
Borsiin JR skrev:....fast det är ju klart sen är ju jag inte donkenpossör utan raceåkare så jag förstår väl inte.![]()
De har betalt för att visa sig och sina företag så mycket som möjligt.isse skrev:Kolla depån/startplattan innan race på vilket GP lopp som helst,
För värre posers än dessa förare får man nog leta efter...
sandstream skrev:De har betalt för att visa sig och sina företag så mycket som möjligt.
Ja, det är deras jobba att synas och sticka ut från mängdenisse skrev:Jag pratade iof inte produkter & loggor, utan mer deras still, fan du kollar ju mkt på GP du vet vad jag menar...kolla bara deras stenhårda ansiktet och förföriska blick (dom gånger den inte döljs med spejsigaste solbrillorna).
sandstream skrev:Ja, det är deras jobba att synas och sticka ut från mängden![]()

sandstream skrev:De har betalt för att visa sig och sina företag så mycket som möjligt.
valmers skrev:Har aldrig fattat detta med gratisreklam.
isse skrev:Men du har ju fortfarande betalt mer för ett märkesplagg, det hade säkert gått att spara 20% genom att köpa ett standard märke.
varför ens försöka dölja att du enbart är gnällig.
/N
Gustav1 skrev:Själv har jag aldrig fattat det här med utséendefixeringen på hojar.
Är det ingen som KÖR hojen nu för tiden?
Gustav1 skrev:Själv har jag aldrig fattat det här med utséendefixeringen på hojar.
Är det ingen som KÖR hojen nu för tiden?
Ofta är ju kvalitet och passform sämre på "standardkläder".
LocDog skrev:Skulle inte Telefonica Movistar dra sig ur cirkusen?
Tyckte jag hörde det...
isse skrev:Kolla depån/startplattan innan race på vilket GP lopp som helst,
För värre posers än dessa förare får man nog leta efter...
Så tyvärr ditt raceåkar argument känns bara larvigt.
/N

Borsiin JR skrev:Jag trodde Rossi och grabbarna fick betalt för att gå omkring med reklamen![]()
Tror du rossi skulle gå omkring med en keps som gjorde reklam för någonting som inte betalar bra?
Åk till en SM depå och fråga förarna om de sätter på en massa klistermärken på cykeln utan att varumärket som exponeras har sponsrat föraren.
Åk sedan till din lokala kormojj/MCD och spana in cyklarna, de är med största sannolikhet fulkletade med klistermärken från Castrol Dunlop Michelin etc i bästa fall har ägaren inte betalt för klistermärkena utan fått dem när han/hon köpte olja/däck
Så larvig kan du va själv........![]()
Ah ha så kan de ha varit.....svåger politik med andra ord!Fillee skrev:Nja de var väll i så fall om Sete inte skulle få någon styrning hos dom för hans farbror eller va de va är nån höjdare hos Moviestar...
LocDog skrev:Ah ha så kan de ha varit.....svåger politik med andra ord!
Jo de ser man ju på F1 cirkusen på senare år....sen Alonso kom så har sporten blivit enormt populär i Spanien.Fillee skrev:Sen ville väll dom satsa på F1 nu när dom har en spanjor där och när Pedrosa ska köra Repsol så har dom ju inga stora spanjorer i Motogp...men man vet ju aldrig fören första racet nästa år..
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |