Movistar lackad CBR600RR 2006!

Men du har ju fortfarande betalt mer för ett märkesplagg, det hade säkert gått att spara 20% genom att köpa ett standard märke.

varför ens försöka dölja att du enbart är gnällig.

/N

valmers skrev:
Jo, men ingen overall med 47 klädmärken på, som kostade 20% mer.

Kolla depån/startplattan innan race på vilket GP lopp som helst,
För värre posers än dessa förare får man nog leta efter...

Så tyvärr ditt raceåkar argument känns bara larvigt.

/N

Borsiin JR skrev:
....fast det är ju klart sen är ju jag inte donkenpossör utan raceåkare så jag förstår väl inte. :va

Last edited:
isse skrev:
De har betalt för att visa sig och sina företag så mycket som möjligt.

Jag pratade iof inte produkter & loggor, utan mer deras still, fan du kollar ju mkt på GP du vet vad jag menar...kolla bara deras stenhårda ansiktet och förföriska blick (dom gånger den inte döljs med spejsigaste solbrillorna).

/N

sandstream skrev:

isse skrev:
Jag pratade iof inte produkter & loggor, utan mer deras still, fan du kollar ju mkt på GP du vet vad jag menar...kolla bara deras stenhårda ansiktet och förföriska blick (dom gånger den inte döljs med spejsigaste solbrillorna).
Ja, det är deras jobba att synas och sticka ut från mängden :)

sandstream skrev:
Ja, det är deras jobba att synas och sticka ut från mängden :)

Om dom vill sticka ut så skulle flaskbotten brillor och snebena funka :tummenupp

/N

PS: jag svarar under enbart för din skull :hihi

sandstream skrev:

Tycker nästan synd om dom uppe på podiet, fullt upp med att hålla fram hjälmar, solbrillor, kepsar, klockor mm, knappt dom klarar av att ta emot prisbucklan.

(Notera "nästan synd om"... dom får ju snuskigt med pengar för det)

valmers skrev:
Har aldrig fattat detta med gratisreklam.

Själv har jag aldrig fattat det här med utséendefixeringen på hojar.
Är det ingen som KÖR hojen nu för tiden?

isse skrev:
Men du har ju fortfarande betalt mer för ett märkesplagg, det hade säkert gått att spara 20% genom att köpa ett standard märke.

varför ens försöka dölja att du enbart är gnällig.

/N

Ofta är ju kvalitet och passform sämre på "standardkläder".

Ja, jag vill jättegärna bli en vandrande reklampelare. Nä, men utan dekalerna skulle den vara kanon. Blå med gula detaljer

Gustav1 skrev:

Nä, mycket med det där att vara hojåkare har med att göra vilka stövlar, handskar eller lack på hjälmen man har. Kolla vissa män på forumet som till vardags har cowboyhatt på sig!
Självklart skulle jag vilja ha en fet replika av nån tävlingshoj men jag tror nog att ett helsystem och extrafälgar står högre upp på önskelistan än en fin klarlackad hoj.
Men snyggast CBRen jag har sett är en Pramac-replica, jag ska se om jag hittar bilden på den....

Edit: http://sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=65814
(Ja, det är en gayigt kåpglas.)

Last edited:
Näe - snygg är den inte...

Den "vanliga" färgsättningen är snyggare.

R6.an som rossi "designade" är iofs ännu fulare...

Då har du nog aldrig förståt det där med utseendefixering på bilar, kläder och människor heller.

Kan ju vara en tillfällig fluga, jag vet inte :rolleyes:

/N

Gustav1 skrev:

Ofta är ju kvalitet och passform sämre på "standardkläder".

LocDog skrev:
Skulle inte Telefonica Movistar dra sig ur cirkusen?
Tyckte jag hörde det...

Nja de var väll i så fall om Sete inte skulle få någon styrning hos dom för hans farbror eller va de va är nån höjdare hos Moviestar...

isse skrev:

Så tyvärr ditt raceåkar argument känns bara larvigt.

/N

Jag trodde Rossi och grabbarna fick betalt för att gå omkring med reklamen :va

Tror du rossi skulle gå omkring med en keps som gjorde reklam för någonting som inte betalar bra?

Åk till en SM depå och fråga förarna om de sätter på en massa klistermärken på cykeln utan att varumärket som exponeras har sponsrat föraren.

Åk sedan till din lokala kormojj/MCD och spana in cyklarna, de är med största sannolikhet fulkletade med klistermärken från Castrol Dunlop Michelin etc i bästa fall har ägaren inte betalt för klistermärkena utan fått dem när han/hon köpte olja/däck

Så larvig kan du va själv........ :hihi

Last edited:
Borsiin JR skrev:
Jag trodde Rossi och grabbarna fick betalt för att gå omkring med reklamen :va

Tror du rossi skulle gå omkring med en keps som gjorde reklam för någonting som inte betalar bra?

Åk till en SM depå och fråga förarna om de sätter på en massa klistermärken på cykeln utan att varumärket som exponeras har sponsrat föraren.

Åk sedan till din lokala kormojj/MCD och spana in cyklarna, de är med största sannolikhet fulkletade med klistermärken från Castrol Dunlop Michelin etc i bästa fall har ägaren inte betalt för klistermärkena utan fått dem när han/hon köpte olja/däck

Så larvig kan du va själv........ :hihi

Som jag redan skrivit syftade jag inte på deras kläder eller kepsar osv, utan hela den coola attityden som alla förarna kör med...nästan så man tror att det är tuffaste killen som vinner och inte snabbaste :)

/N

LocDog skrev:
Ah ha så kan de ha varit.....svåger politik med andra ord!

Sen ville väll dom satsa på F1 nu när dom har en spanjor där och när Pedrosa ska köra Repsol så har dom ju inga stora spanjorer i Motogp...men man vet ju aldrig fören första racet nästa år..

Fillee skrev:
Sen ville väll dom satsa på F1 nu när dom har en spanjor där och när Pedrosa ska köra Repsol så har dom ju inga stora spanjorer i Motogp...men man vet ju aldrig fören första racet nästa år..
Jo de ser man ju på F1 cirkusen på senare år....sen Alonso kom så har sporten blivit enormt populär i Spanien.

Kan tänka mig att samma gäller för MotoGP. Men som du säger så vet man ju inte förens lagom till första racet.

Men de är klart, de gäller ju så klart att synas i "bakgrunden" på sånt som vi tittar på så de är väl bra att flytta runt litegrann.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back