Cleanstream
Living on a razorblade
Idag så köpte jag en kx250 av min bror som har varit klanderfri tills ikväll.Var ute och körde en sväng och då började den misstända och sen stanna helt.Kicken sitter fast och motorn går inte runt ens om jag försöker springa igång den.Jobbigt att nått sånt här ska hända första dagen man har hojjen.
Är det några fler här som har varit med om nått sånt här??Att motorcyklar ni köpt rasat/gått sönder första dagen ni har dom?
Känns jävligt pissigt,det är bara att bita i det sura äpplet och börja renovera,ska lyfta av toppen imorrn och kolla...
Nån som vet vad det kan vara?Tror själv på ramlagren/vevstaks lagrerna eller kolven/cyllen.Det började gå tungt för motorn tvärt i några sekunder och sen gick den som vanligt igen så jag fortsatte och tänkte vafan??
Tills den stannade...Som sagt några fler som varit med om sånt?
PS. sorry swedie det handlar inte om sporthojjar men iallafall om en tvåhjuling
vet inte heller vars jag ska lägga tråden....
Är det några fler här som har varit med om nått sånt här??Att motorcyklar ni köpt rasat/gått sönder första dagen ni har dom?
Känns jävligt pissigt,det är bara att bita i det sura äpplet och börja renovera,ska lyfta av toppen imorrn och kolla...
Nån som vet vad det kan vara?Tror själv på ramlagren/vevstaks lagrerna eller kolven/cyllen.Det började gå tungt för motorn tvärt i några sekunder och sen gick den som vanligt igen så jag fortsatte och tänkte vafan??

Tills den stannade...Som sagt några fler som varit med om sånt?
PS. sorry swedie det handlar inte om sporthojjar men iallafall om en tvåhjuling