Paradox
Dennis
Kan absolut ingenting om motorer till motorcyklar. Bytte precis olja enligt haynes gör det själv guide.
Fyllde på 3300 ml som det stod bredvid påfyllnings skruven (efter att ha tömt den gamla oljan)
Nivån i olje fönstret visade väldigt nära "F"... Slog igång bågen och all olja i oljefönstret försvann och den syns inte ens?
Stängde av hojjen varpå oljan kom tillbaka och blev väldigt nära F igen....
Är detta farligt? Ska det vara så :S? Vågar jag köra när det är såhär.
Varför blir det så
?
Om ni kan svara på frågorna så blir jag lite klokare och är ett steg närmare att serva bågen själv till slut
..
Tacksam för informativa svar och inte sågningar om hur lite jag kan..
MVH
Dennis
Fyllde på 3300 ml som det stod bredvid påfyllnings skruven (efter att ha tömt den gamla oljan)
Nivån i olje fönstret visade väldigt nära "F"... Slog igång bågen och all olja i oljefönstret försvann och den syns inte ens?
Stängde av hojjen varpå oljan kom tillbaka och blev väldigt nära F igen....
Är detta farligt? Ska det vara så :S? Vågar jag köra när det är såhär.
Varför blir det så
Om ni kan svara på frågorna så blir jag lite klokare och är ett steg närmare att serva bågen själv till slut
Tacksam för informativa svar och inte sågningar om hur lite jag kan..
MVH
Dennis

