Motormässa Karlstad 7-8 maj

Om ni tror det hjälper och funkar kan ni låna min projektor.
Behöver ju vara rätt mörkt för att det ska bli bra men ni har valet iaf.

Vi kommer gärna!
Nicke är sugen på att sladda!
Får man stå nära med bussen så man kan göra lite smygreklam för våran bana? (hoppas få på nya dekaler på den och hojen till dess)

Häls Tommy å Nicke

Vi kommer gärna!
Nicke är sugen på att sladda!
Får man stå nära med bussen så man kan göra lite smygreklam för våran bana? (hoppas få på nya dekaler på den och hojen till dess)

Häls Tommy å Nicke

Perfekt. Ni är välkomna. Vi ska träna helgen innan på att typ köra tillsammans så det ser ut som vi rejsar. Även om det inte skiljer mycket mellan oss ser det bättre ut om vi håller ihop. Detta så vi inte skrotar i Karlstad. Vore ju snyggt. Kan ni komma till Örebro på valborgslägret?

Vet inte hur det är med buss i mässan. Kan kolla upp det. Du får göra en snygg banner och hänga upp i tältet. Va beredd på att det kan bli en öl på kvällen. :-)

Vi är 4 st i nuläget. Vi blir gärna en eller två till. Några fler som vill bli med?

Om ni tror det hjälper och funkar kan ni låna min projektor.
Behöver ju vara rätt mörkt för att det ska bli bra men ni har valet iaf.

Tack Jocke. Ja det är ett alternativ. Återkommer i ärendet.

Last edited:
Nice!
Tyvärr hinner vi inte inte komma på valborgslägret då vi har fullt upp hos oss..
Men våran start-raka har nästan identiska mått med vad vi får på mässan så om ni har lust får ni gärna komma till oss så kan vi testa fram nån bra bana som vi kan kona upp och träna på :D
Lasse du sa att du inte visste om man fick plats med bussen inne på mässan, är det inomhus som banan är?
Och på tv fronten så har jag en liten platt 32a med inbyggd dvd som jag kan ta med om de kan va till nytta..

Hörs T

Uppvisningsområdet är utomhus på bussparkeringen i anslutning till arenan.

Nice!
Tyvärr hinner vi inte inte komma på valborgslägret då vi har fullt upp hos oss..
Men våran start-raka har nästan identiska mått med vad vi får på mässan så om ni har lust får ni gärna komma till oss så kan vi testa fram nån bra bana som vi kan kona upp och träna på :D
Lasse du sa att du inte visste om man fick plats med bussen inne på mässan, är det inomhus som banan är?
Och på tv fronten så har jag en liten platt 32a med inbyggd dvd som jag kan ta med om de kan va till nytta..

Hörs T

Hehe.... 20 meter bred startraka e manligt. 32 tums TV med DVD blir perfekt. Jag ska kontakta arrangören nästa vecka angående dina frågor. Så återkommer jag.

Hehe.... 20 meter bred startraka e manligt. 32 tums TV med DVD blir perfekt. Jag ska kontakta arrangören nästa vecka angående dina frågor. Så återkommer jag.

Jag bor i Karlstad, har en fin motardhoj som jag plågar på bana titt som tätt. Ni når mig med PM. Uppge mobilnummer - jag ringer, så ser vi om jag kan komma till användning. Hepp hepp

Hej, ja tackar. Vilken fantastisk helg vi fick. Liiiite liten bana att hållas på. Men alla glada ansikten och reaktioner uppvägde det med lätthet. Vi som va där hade en supernice helg, och vi lovade att komma nästa år oxå. Heja Karlstad. Hoppas vi värvade några nya lärljungar till våran speciella religion.

Alltid bra med lite brinn uts ;)

Hampus fick inte böööörna..... för sin sponsor. (farsa) Förståeligt iof, däcket va helt nytt ju. Men han gjorde det ändå idag. :D

Last edited:
Hej, ja tackar. Vilken fantastisk helg vi fick. Liiiite liten bana att hållas på. Men alla glada ansikten och reaktioner uppvägde det med lätthet. Vi som va där hade en supernice helg, och vi lovade att komma nästa år oxå. Heja Karlstad. Hoppas vi värvade några nya lärljungar till våran speciella religion.

Hampus fick inte böööörna..... för sin sponsor. (farsa) Förståeligt iof, däcket va helt nytt ju. Men han gjorde det ändå idag. :D

Kul att prata med er i tältet, får bli bana snart!! Tyckte det var jävligt kul att se er mini-rejsa!

Citat från min tjej "Inte dåligt att en sån gammal gubbe kan köra så fort på en liten cross" :yoparty :banana :Bugar

Kul att prata med er i tältet, får bli bana snart!! Tyckte det var jävligt kul att se er mini-rejsa!

Citat från min tjej "Inte dåligt att en sån gammal gubbe kan köra så fort på en liten cross" :yoparty :banana :Bugar

:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

du är grym lasse. ledsen att jag inte kunde köra men har inte fått motorn ÄN:brinnerup

hoppas ni haft sköj.

ja det va styft gjort att hålla ordning på grejerna på den lilla banan.

hoppas jag repar mig snart för nu e jag än mer sugen på örebro igen.:banana

Nu är det nytt år och nya tag. Denna gång i Karlstad och Gävle. Två mässor där vi har chansen att visa upp oss på ett för allmänheten positivt sätt. Jag önskar ha tre fyra st sladdande förare till varje ställe. Och många (alla som läser detta såklart) som kommer o tittar. Barret den gamle slitvargen ställer upp i alla väder. Skulle bli förvånad om han inte kommer. http://www.motormassa.se/

Vi från Malma Racing Supermoto är intresserade, Alla behöver kanske inte köra men vi kan även få till en skaplig depå :)

Sent from my X10i using Tapatalk

Däremot såg jag inte någon uppvisning i programet?

Sent from my X10i using Tapatalk

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...