Motormässa Karlstad 7-8 maj

Jag tror faktiskt det där är 2011 års program. Lasse, ser det ut att gå köra en bättre, kanske mer "riktig" bana i Karlstad? Vi spånade ju lite på det. Och finns det liknande möjligheter i Gävle?

Är Supermoto på något sätt representerat vid På två hjul nästa helg?

Sent from my X10i using Tapatalk

Förra årets schema?? Passar ju bra då att vi har förra årets tråd. Då synkar det ju. :-) Linda ska uppdatera sidan så småningom. Angående bana i Karlstad, travbanan får vi inte köra på i år. Så det får bli samma som sist som jag ser det i nuläget. Men det e ju långt kvar, och vi kanske kan klura ut något. Angående Gävle så vill jag ha lite hjälp av folk som bor i närheten och undersöka möjligheterna kring att göra ett bra arrangemang. Emil och Reilander o co är väl därifrån eller?

Mässan i Göteborg i helgen representeras via Kortedala MK. Linus får väl ställa ut sin hoj där så kan jag försöka att (inte) sälja den. Jag kommer att vara där och övervaka så att allt går rätt till. ;-)

Last edited:
På två hjul : Min hoj kommer stå i kmk montern. Kommer fästa en info lapp osv.

Just fan, du har köpt ny hoj, blev lite rädd först när jag trodde du skulle ställa ut den gamla häcken, det hade nog dödat allt intresse i västsverige. ;)

Just fan, du har köpt ny hoj, blev lite rädd först när jag trodde du skulle ställa ut den gamla häcken, det hade nog dödat allt intresse i västsverige. ;)

haha det hade jag aldrig tillåtit, då hade jag fanimig sett till att få fram dekaler till min så den blivit utställningsbar. men hans nya ser bra ut så det kommer bli kanon :)

Nu ska du inte vara sån :-) . Men jag är beredd att hålla med dig, denna säsong blir det inte bara fokus på funktion, kanske lite puts också nu när den är dekalkittad o allt :-D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT