EmiliosFantomen
Guest
Surströmmingsspad i friskluftsinsläppet eller liknande.
Då får han skrota bilen.......
Billigt hämdbus.....![]()
Koppleri

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Surströmmingsspad i friskluftsinsläppet eller liknande.
Då får han skrota bilen.......
Billigt hämdbus.....![]()
Det alltså inte heller bevisa att han smet från olycksplatsen?![]()
Igår fick jag brev från åklagaren, hon tyckte inte att brott kunde styrkas pga han uppfattade inte att han prejjade mig av vägen, det var inte meningen att knuffa mig i diket och han farade för sitt liv när han smet från olycksplatsen. Så nu vet vi att det är fritt fram att göra vad man vill i trafiken så länge man sitter i en bil och tar ut sina aggresioner på motorcycklister.
//Fredde
Igår fick jag brev från åklagaren, hon tyckte inte att brott kunde styrkas pga han uppfattade inte att han prejjade mig av vägen, det var inte meningen att knuffa mig i diket och han farade för sitt liv när han smet från olycksplatsen. Så nu vet vi att det är fritt fram att göra vad man vill i trafiken så länge man sitter i en bil och tar ut sina aggresioner på motorcycklister.
//Fredde
Brott eller inte, men om han erkänner att var han som prejjade ned dig så måste man väl kunna få skadestånd eller ersättning i alla fall. Civilmål kanske, via ditt försäkringsbolag?
Ska överklaga tills det inte går längre, sen kommer det komma ut en varningstråd.
spelar väl ingen roll då bilen sannolikt var stulen av "EJ BLONDA"
skämt o sido... bra gjort iallafall![]()
![]()
Vad i helvete. Gubbjävel!
Varför inget hembesök? Dabba skiten ur den jäveln. Det är han väl ändå värd efter ett dråpförsök samt en rad lögner.
Hade detta hänt mig så hade den jäveln garanterat fått pisk. Allt medan jag befann mig på betryggande avstånd med klanderfritt alibi.
från botten av mitt hjärta : FUCK U jävlabonnläpp!!!
Lågutbildade föräldrar skapar fördomsfulla nötter som du....
återigen..fuck u min vän![]()
då en bilist försökte trycka in oss i ett räcke( jag och en kompis, vid en omkörning). En tredje mc körde bakom och såg allt. Vi anmälde, utan resultat. Han hade inte sett några motorcyklar.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|