Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Speciellt i 200 blåsVictor skrev:Fast jag tror nog att alla som kört en hoj på motoväg har passerat bilar på fel sida....
Gissar att det är röd/blå blink framåt som slarvskrivs som "stoppljus". Men vad skall man annars kalla det? Finns här då inget fackfolk som kan bringa ljus (eh) i frågan?henki skrev:"Polismannen slog på stoppljus och blåljus utan att 32-åringen märkte det."![]()
sandstream skrev:Speciellt i 200 blås![]()
Det hände i somras......morlock skrev:Alltså, är det verkligen så bra före så att man kan åka omkring i de där hastigheterna den, 9:e Mars. Eller åka MC öht... Hur stela fingrar får man inte då med tanke på temperaturen?
![]()
ja just, lite snabb dom annars kanske.Gixxer 1 skrev:Det hände i somras......

burner skrev:Jojo, verkar vara en jättenyhet för Nerikes att någon körde 200km/h med MC![]()
http://www.nerikes.se/artikel.asp?intId=850522
Skulle dom skriva om varje person som kör i 200km/h eller mer så skulle det bli ganska så många rubriker om dagen bara från Örebro.
Kör du över 200km/h nästan dagligen ?
Faktiskt inte även om det inte behöver vara motorväg för att åka över 200km/h...Victor skrev:Fast jag tror nog att alla som kört en hoj på motoväg har passerat bilar på fel sida....

sandstream skrev:Stackare?
Det var väl en jäkla tur att han inte träffade någon.
Ska man köra 200 blås på motorvägen så kan man ju välja sina tillfällen och inte passera bilar på fel sida etc.
Så länge det finns idioter finns det moraltanter som jag![]()
zykl0n skrev:200 är ingen fart för en nyare R-cykel på en fin motorväg.
I stadstrafik är det nog mer korkat.

Inte jag heller, det är mitt i vintern.69:an skrev:För att återknyta till pollen; nej jag kör inte 200+ nästan varje dag.
sandstream skrev:Ska man köra 200 blås på motorvägen så kan man ju välja sina tillfällen och inte passera bilar på fel sida etc.
Så länge det finns idioter finns det moraltanter som jag![]()
philsson skrev:Det sabbar nog polen en del när vissa inte har hojar som klarar 200 ...

Ja det kan man undra...Zee skrev:Varför skulle det sabba Polen?
![]()
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |