Anthrax
Medlem
Såg att den här är på väg: Tourist Trophy
Det är från skaparna av just Gran Turismo, så det bådar väl rätt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anthrax skrev:2097990Såg att den här är på väg: Tourist Trophy
Det finns motard där, jag har haft spelet i 3 veckor något nu och det är kul som fan!heimdal skrev:2098104grymt om de vore samma banor som i GT4 .. åsså lite cross/motard.. kul med motard på de kombinerade asfalt/grus banorna![]()
Tvärtom i detta spelet, här är repriserna skittråkiga och om du har kameravinkel ala sitta på hojen och styra så får du en jävla fartkänsla, och styret wobblar hela tiden i svängar som det går snabbt genom.brorzan skrev:2098292Verkar fett som fan
Men GT-spelen suger ju, noll känsla å trista banor. Det är bara repriserna som är coola.
Solid snake skrev:2098383Det finns motard där, jag har haft spelet i 3 veckor något nu och det är kul som fan!
Man kan köra gamla, nya och racehojar där.
Nürburgring finns med i spelet också, och en del gamla gran turismobanor.
Sen är det ju lite nya banor + moto gp banor och så.
Tvärtom i detta spelet, här är repriserna skittråkiga och om du har kameravinkel ala sitta på hojen och styra så får du en jävla fartkänsla, och styret wobblar hela tiden i svängar som det går snabbt genom.
Du har PM.heimdal skrev:2098900lust att PMa vart du fått tag i det? om de e en PAL version?![]()
Den ändrar sig när du svänger, ju mer du svänger desto högre upp kommer synen.heimdal skrev:2099585de såg ju inte så snyggt ut
å kamerapositionen när man sitter på hojen verkar lite låg
apbot skrev:2099765vilka konsoler finns spelet till ?
finns det till pc ?
Själv så tycker jag att det är helt okej grafik i spelet, men det är ju jag.MDM skrev:2099880Alltså ja vart så sugen när jag läste om spelet men va fan kunde dom inte kosta på grafiken LITE?![]()
MDM skrev:2099880Alltså ja vart så sugen när jag läste om spelet men va fan kunde dom inte kosta på grafiken LITE?![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |