Motorcyklarnas Gran Turismo är på väg.

skert skrev:
2100974 verkar finnas US också, om man ska tro infon.

US versionen är NTSC :7peta
NTSC är ju färg/upplösningsstandarden som används :)
PAL används i europa ...

fan jag fick för mig att det skulle finnas bra mycke mer hojar än sådär i spelet?
Hade vart ballt att kunna köra urgixxer 750, förstahojen cb400n 1981, cbr 600f 87-90 m.m.

Superbee skrev:
2102030 fan jag fick för mig att det skulle finnas bra mycke mer hojar än sådär i spelet?
Hade vart ballt att kunna köra urgixxer 750, förstahojen cb400n 1981, cbr 600f 87-90 m.m.
Enda jag har sett av de du räknar upp är CB400, men gammelgixxern ligger nånstans i spelet, för det gör ZX12an, och den kan man inte köra än, men jag har tävlat mot den så att gammelgixxern inte skulle finnas tvekar jag på.

GSXR 400 -84 tror jag det var finns med där iaf.

Edit: man brukar få hojar när man tävlar, istället för pengar som i gran turismo, man får en del okända hojar faktiskt, så gammelgixxern lär ju finnas där och gamla cbr.

Solid snake skrev:
2101657 Tourist_Trophy_USA_PS2-ECHELON

Origin...: USA - NTSC

Räcker det eller? :rolleyes:

jo :)

spelet sög i vilket fall ändå. snyggt, mkt hojjar å så, men spelkänslan samt fartkänslan va skräp

Öh, grafiken såg ju lagom bra ut ? :va

Dessutom ska man sitta PÅ hojen och använda joystick för att få någon känsla i såna spel.

MotoGP 2006 / MotoGP 4 (vet ej vad det heter) är väl ute nu ? Verkar vara mycket snyggare och jag är nöjd med känslan i spelet, ljudet är dock rätt kasst..

Konstigt att ingen har nämnt grejen med att det är vanliga hojar med.

Jag tycker själv att det är tråkigt efter ett tag, att sitta och fippla med inställningarna till en rejshoj på motogp.

Här är det motorcyklar som vi både kan se och köpa (Nåja, möjligheten finns där i allafall) i verkligheten.

Märks det att jag kommer att köpa det? :D

Nå, har någon luggat till sig det nu när den har släppts?

Har lite tajt med pengar just nu så jag skulle gärna vilja ha några andras åsikter om det efter att dom har spelat det, innan jag köper det själv.

Kan ju säga att det är såpass bra så man kan köpa det.

Hallå alla ni som kört Tourist Trophy! Jag som kör TL1000R undrar förstås om den finns med över listan på hojar man kan köra? och framförallt, kan man göra wheelies? Det var ju det absolut ballaste man kunde göra på TT Superbikes som kom för drygt ett år sedan.

MR Z skrev:
2209273 Hallå alla ni som kört Tourist Trophy! Jag som kör TL1000R undrar förstås om den finns med över listan på hojar man kan köra? och framförallt, kan man göra wheelies? Det var ju det absolut ballaste man kunde göra på TT Superbikes som kom för drygt ett år sedan.
Jag har spelat det som en tok nu.
TL1000R har jag inte fått nån ännu. Men i början såg det inte ut som att min 954:a fanns heller, men den vann jag efter en liten stund, så hojar låses upp efter hand...

Och ang. wheelies och stoppies så kan du göra det hur mycket som helst. Ju duktigare du är på att balansera destå längre wheelies kan du göra. Man kan även slå runt åt bägge håll...

Och kör man för snabbt på ojämna partier så börjar det vobbla och ibland så mycket att det går åt skogen. Jag tycker att det är det roligaste MC-spel jag spelat till Playstation...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra