tycon1
nkka
H4 skrev:2100407Grafiken är väl i samma klass som GT4 - det vill säga toppklass.
Mm det lär ju bygga på samma motor iaf, så det är knappast sämre än gt4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H4 skrev:2100407Grafiken är väl i samma klass som GT4 - det vill säga toppklass.
heimdal skrev:2098944verkar bara finnas som NTSC å japansk version .. scheisse
Jag har version från USA så antagligen finns det i USA.skert skrev:2100974verkar finnas US också, om man ska tro infon.
Solid snake skrev:2101071Jag har version från USA så antagligen finns det i USA.![]()
skert skrev:2100974verkar finnas US också, om man ska tro infon.
Tourist_Trophy_USA_PS2-ECHELONskert skrev:2101196Jo men utan riktig .nfo så vet man inte va för skräp man får hem![]()
Enda jag har sett av de du räknar upp är CB400, men gammelgixxern ligger nånstans i spelet, för det gör ZX12an, och den kan man inte köra än, men jag har tävlat mot den så att gammelgixxern inte skulle finnas tvekar jag på.Superbee skrev:2102030fan jag fick för mig att det skulle finnas bra mycke mer hojar än sådär i spelet?
Hade vart ballt att kunna köra urgixxer 750, förstahojen cb400n 1981, cbr 600f 87-90 m.m.
Solid snake skrev:2101657Tourist_Trophy_USA_PS2-ECHELON
Origin...: USA - NTSC
Räcker det eller?![]()
Jag har spelat det som en tok nu.MR Z skrev:2209273Hallå alla ni som kört Tourist Trophy! Jag som kör TL1000R undrar förstås om den finns med över listan på hojar man kan köra? och framförallt, kan man göra wheelies? Det var ju det absolut ballaste man kunde göra på TT Superbikes som kom för drygt ett år sedan.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |