Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allt kretsar inte om Sthlm även om ni tror det![]()
Såja.Men det är Stockholmarna som får ta skiten hela tiden.
Tycker Börje kan hjälpa till att finansera en racebana i stockholm han lär ju ha råd annars kan han bara knipa k..t och jag lär ju inte köpa hans kallingar längre!
Vem fan e börje salming![]()
Hoppas de inser att en bana i sthlmsområdet kanske inte är så dumt. Fanns det en bana så skulle iaf jag köra betydligt mindre på vägarna och gasa mindre de gånger man kör på gatan.
Det finns en grymt fin alternativ Bogensundsväg på grus annars precis intill.
Fina kurvor. Bra sikt och få hus.
Man kör av till höger lite innan generatorkurvan och kommer ut igen på bogan borta vid golfbanan.
Fast sporthojar tål nog inte damm.......![]()
Tycker Börje kan hjälpa till att finansera en racebana i stockholm han lär ju ha råd annars kan han bara knipa k..t och jag lär ju inte köpa hans kallingar längre!
Karln borde väl ha råd att bygga ett bullerplank runt sin kåk efter att ha sålt så in i helvete med kalsonger.
Jag funderar på att tjöpa ett hus 10 mil öster om Saltsjöbaden, på botten av Östersjön. Sen ska jag stå där utanför kåken och tjura nåt så in i helvete för att det är så fuktigt.![]()
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti