Video Motorcykelfilm av mitt andra körkortsår (2015)

Du får ge fan i att göra filmer när vi skall operera hundar, 2015 och 2016 blev samma skit..

Men det är ju iof roligt att skratta åt någon som skrattar kul. Film ett är fortfarande mysigare, även om jag inte är i mitt sinnesfullabruk igen:(

Tack för alla svar! :rodnar :D
Du får ge fan i att göra filmer när vi skall operera hundar, 2015 och 2016 blev samma skit..

Men det är ju iof roligt att skratta åt någon som skrattar kul. Film ett är fortfarande mysigare, även om jag inte är i mitt sinnesfullabruk igen:(
Usch, hur gick det med operationen? :gråta Om man får ihop det med vardagen (jobb, ekonomi, tid bl.a.) så blir det nog en hund i framtiden, riktiga glädjespridare. Så länge de är friska och krya såklart :(

Fick dessvärre inte med någon hund i denna film, det saknas. Blev en havremoppe istället. Helvete vilken nedgradering :va:confused::va:confused:

Tack för alla svar! :rodnar :D

Usch, hur gick det med operationen? :gråta Om man får ihop det med vardagen (jobb, ekonomi, tid bl.a.) så blir det nog en hund i framtiden, riktiga glädjespridare. Så länge de är friska och krya såklart :(

Fick dessvärre inte med någon hund i denna film, det saknas. Blev en havremoppe istället. Helvete vilken nedgradering :va:confused::va:confused:

De gick åt helvete, 10 % att hon inte skulle klara operationen. Vi är en av de 10%. Men nu blickar vi framåt, fortsätt filma:)

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back