Video Motorcykelfilm av mitt andra körkortsår (2015)

Du får ge fan i att göra filmer när vi skall operera hundar, 2015 och 2016 blev samma skit..

Men det är ju iof roligt att skratta åt någon som skrattar kul. Film ett är fortfarande mysigare, även om jag inte är i mitt sinnesfullabruk igen:(

Tack för alla svar! :rodnar :D
Du får ge fan i att göra filmer när vi skall operera hundar, 2015 och 2016 blev samma skit..

Men det är ju iof roligt att skratta åt någon som skrattar kul. Film ett är fortfarande mysigare, även om jag inte är i mitt sinnesfullabruk igen:(
Usch, hur gick det med operationen? :gråta Om man får ihop det med vardagen (jobb, ekonomi, tid bl.a.) så blir det nog en hund i framtiden, riktiga glädjespridare. Så länge de är friska och krya såklart :(

Fick dessvärre inte med någon hund i denna film, det saknas. Blev en havremoppe istället. Helvete vilken nedgradering :va:confused::va:confused:

Tack för alla svar! :rodnar :D

Usch, hur gick det med operationen? :gråta Om man får ihop det med vardagen (jobb, ekonomi, tid bl.a.) så blir det nog en hund i framtiden, riktiga glädjespridare. Så länge de är friska och krya såklart :(

Fick dessvärre inte med någon hund i denna film, det saknas. Blev en havremoppe istället. Helvete vilken nedgradering :va:confused::va:confused:

De gick åt helvete, 10 % att hon inte skulle klara operationen. Vi är en av de 10%. Men nu blickar vi framåt, fortsätt filma:)

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back