Video Motorcycle vs. Car Drift Battle 2

• Thread starter Thread starter S84
  • Start date Start date
finns med i best of youtube..

det gör även den här men kan bidra med den i den här med då.

Nix, alla har redan sett den :arsele

Vore det inte för min dator käkar gröt varje gång jag öppnar "best of youtube" eller "det jag har svårast och inte skratta åt" så skulle jag hålla mig mer uppdaterad.. :)

Så har nån någon bra lösning på varför datan segar ihop när jag öppnar en sida med många youtubeklipp som ska ladda samtidigt så skänk mig gärna ett svar.

Vore det inte för min dator käkar gröt varje gång jag öppnar "best of youtube" eller "det jag har svårast och inte skratta åt" så skulle jag hålla mig mer uppdaterad.. :)

Så har nån någon bra lösning på varför datan segar ihop när jag öppnar en sida med många youtubeklipp som ska ladda samtidigt så skänk mig gärna ett svar.

Köpa en ny dator är väl det minst hjälpsamma rådet du kan få... Men det låter som att du har en lite seg burk, om du använder Firefox kan du installera den här pluginen: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/flashblock/ som blockar allt Flash-innehåll från att visas tills du väljer att visa det. Har inte provat själv så garanterar inte resultat, men låter som att det borde hjälpa.

Köpa en ny dator är väl det minst hjälpsamma rådet du kan få... Men det låter som att du har en lite seg burk, om du använder Firefox kan du installera den här pluginen: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/flashblock/ som blockar allt Flash-innehåll från att visas tills du väljer att visa det. Har inte provat själv så garanterar inte resultat, men låter som att det borde hjälpa.

Använder chrome. men ny burk är högt på köpa listan nu! Tack för svaret iaf! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back