Video Motorcycle vs. Car Drift Battle 2

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Eastland
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
finns med i best of youtube..

det gör även den här men kan bidra med den i den här med då.

 

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Oslo
Hoj
Halvt bobbrad
Nix, alla har redan sett den :arsele

Vore det inte för min dator käkar gröt varje gång jag öppnar "best of youtube" eller "det jag har svårast och inte skratta åt" så skulle jag hålla mig mer uppdaterad.. :)

Så har nån någon bra lösning på varför datan segar ihop när jag öppnar en sida med många youtubeklipp som ska ladda samtidigt så skänk mig gärna ett svar.
 

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Ort
Stockholm
Hoj
CBF600SA
Vore det inte för min dator käkar gröt varje gång jag öppnar "best of youtube" eller "det jag har svårast och inte skratta åt" så skulle jag hålla mig mer uppdaterad.. :)

Så har nån någon bra lösning på varför datan segar ihop när jag öppnar en sida med många youtubeklipp som ska ladda samtidigt så skänk mig gärna ett svar.

Köpa en ny dator är väl det minst hjälpsamma rådet du kan få... Men det låter som att du har en lite seg burk, om du använder Firefox kan du installera den här pluginen: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/flashblock/ som blockar allt Flash-innehåll från att visas tills du väljer att visa det. Har inte provat själv så garanterar inte resultat, men låter som att det borde hjälpa.
 

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Oslo
Hoj
Halvt bobbrad
Köpa en ny dator är väl det minst hjälpsamma rådet du kan få... Men det låter som att du har en lite seg burk, om du använder Firefox kan du installera den här pluginen: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/flashblock/ som blockar allt Flash-innehåll från att visas tills du väljer att visa det. Har inte provat själv så garanterar inte resultat, men låter som att det borde hjälpa.

Använder chrome. men ny burk är högt på köpa listan nu! Tack för svaret iaf! :tummenupp
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top