Tjena var ute och tog en sväng här om dagen. När jag varvat upp maskinen och kört ett par 100 mer så dör motorn.Jag stannar och ser att det läcker massa olja från en slang under motorn.Olja blandat med bensin. Antagligen har det runnit ner bensin i motorn från förgasaren. Nu har jag hällt i ny olja och nu har jag lite problem med att motorn går på 3 cylindrar men när jag gasar till går den på alla 4a. sedan ryker den mycket mer än vanligt.
Kan något ha gått sönder då det kommit ner bensin i motorn och blivit mer vätska i motorn än det ska, jag har antagligen kört några mil så?
Sedan har jag satt på ett nytt slipon och gjort ett eget mellanrör kan de göra att motorn går dåligt också?
Detta är en Bandit 600. 00års.
Tacksam för svar.
Kan något ha gått sönder då det kommit ner bensin i motorn och blivit mer vätska i motorn än det ska, jag har antagligen kört några mil så?
Sedan har jag satt på ett nytt slipon och gjort ett eget mellanrör kan de göra att motorn går dåligt också?
Detta är en Bandit 600. 00års.
Tacksam för svar.
