Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Nu är det spännande!!!
Ska Vale göra det alla tror han ska göra eller kommer Hayden att överraska? Gör Peddo bort sig igen eller hjälper han sin teamkompis istället för stjälper? Frågorna är många and "there can be only one".
Tänkte se säsongens sista MotoGP på O´Learys i Malmö och värma upp inför höstens SH pubar.
Duccatisterna kommer att vara på plats för att heja fram Capirex (Fete, flåt, Sete, är skadad). Får Rossi nån fanclub? Är det nån som hejar på Hayden och vem ska försvara Pedrosa? Jag beställer bord på fredag men ni kan anmäla er ända fram till torsdag i nästa vecka.
Eurosport sänder LIVE och GP:t börjar 13:15
MotoGP: Grand Prix in Valencia, Spain Moto GP Race 105 min
Ställningen just nu:
1 Valentino Rossi (ITA) Camel Yamaha 244
2 Nicky Hayden (USA) Repsol Honda 236
3 Marco Melandri (ITA) Fortuna Honda 217
Vi kommer och ser upplösningen:
1. Maverick_ou812
2. Tingeling
3. Ducatista
4. Duck
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Ska Vale göra det alla tror han ska göra eller kommer Hayden att överraska? Gör Peddo bort sig igen eller hjälper han sin teamkompis istället för stjälper? Frågorna är många and "there can be only one".
Tänkte se säsongens sista MotoGP på O´Learys i Malmö och värma upp inför höstens SH pubar.
Duccatisterna kommer att vara på plats för att heja fram Capirex (Fete, flåt, Sete, är skadad). Får Rossi nån fanclub? Är det nån som hejar på Hayden och vem ska försvara Pedrosa? Jag beställer bord på fredag men ni kan anmäla er ända fram till torsdag i nästa vecka.
Eurosport sänder LIVE och GP:t börjar 13:15
MotoGP: Grand Prix in Valencia, Spain Moto GP Race 105 min
Ställningen just nu:
1 Valentino Rossi (ITA) Camel Yamaha 244
2 Nicky Hayden (USA) Repsol Honda 236
3 Marco Melandri (ITA) Fortuna Honda 217
Vi kommer och ser upplösningen:
1. Maverick_ou812
2. Tingeling
3. Ducatista
4. Duck
5.