MotoGPavslutning - Valencia 29/10 - O´Learys Malmö

Freya skrev:
2561319 Jag passar på att säga hej och presentera mig lite. Jag är allså PGH'S bättre hälft och eftersom jag drömmer om kort och hoj -07 så tänkte jag att jag också kunde börja skriva lite smått här. Kan Tingeling (Hej! Kul att ses i fredags!) så kan jag.

Vem är jag då? Jag snart 28 år, gift med PGH sedan 6 år och mamma till våra två kids, Arvid 5 år och Norea 3½ år. Jag arbetar som akutvårdssjuksköterska på USIL. Intressen? Hm, det mesta är kul faktiskt. Och har jag inte prövat något så gör jag det mer än gärna. Säg "du vågar inte" och du kan ge dig på att jag vågar! *flin* Stort hjärta, stort skratt och massor av barnasinne! :banana

Hoppas vi ses på söndag.
Hej och välkommen till sporthoj.com och särskilt till GP minglet på O´Learys.:pannkyss
Tack för senast, det var en nätt liten uppvärmning och att du är PGH´s bättre hälft råder det ingen som helst tvekan om :D

Ses på söndag! :hej

1. Maverick_ou812 hejar på Capirossi och hoppas Hayden kan bjuda upp till en fight.
2. Tingeling
3. Ducatista
4. Duck
46.Matulda
5. JKay med ungar
6. Mr K med kids som hejjar på Hayden
7. Swappe
8. Delti med förstånd som hejar på Rossi/Yamaha
9. PGH & Freya m. kids (?)
10. ammario
11. ev tymo
12. Nico
13. Oas
14.
15.

Last edited:
1. Maverick_ou812 hejar på Capirossi och hoppas Hayden kan bjuda upp till en fight.
2. Tingeling
3. Ducatista
4. Duck
46.Matulda
5. JKay med ungar
7. Swappe
10. ammario
11. ev tymo
12. Nico
13. Oas
14. Zilversurfer = ROSSI
15.

Freya skrev:
2561319 Jag passar på att säga hej och presentera mig lite. Jag är allså PGH'S bättre hälft och eftersom jag drömmer om kort och hoj -07 så tänkte jag att jag också kunde börja skriva lite smått här. Kan Tingeling (Hej! Kul att ses i fredags!) så kan jag.

Vem är jag då? Jag snart 28 år, gift med PGH sedan 6 år och mamma till våra två kids, Arvid 5 år och Norea 3½ år. Jag arbetar som akutvårdssjuksköterska på USIL. Intressen? Hm, det mesta är kul faktiskt. Och har jag inte prövat något så gör jag det mer än gärna. Säg "du vågar inte" och du kan ge dig på att jag vågar! *flin* Stort hjärta, stort skratt och massor av barnasinne! :banana

Hoppas vi ses på söndag.

Welcöm welcöm!!

PG...trodde du hade en egen bra halva?:va
...eller du är en sämre skit?:va

:hihi

Välkommen till träsket Freya! :yoparty

2. Tingeling
3. Ducatista
4. Duck
46.Matulda
5. JKay med ungar
7. Swappe
10. ammario
11. ev tymo
12. Nico
13. Oas
14. Zilversurfer = ROSSI
15. GSXR1100R hejar på Crazy Stooooooooned (nån j-a gång ska han väl komma i mål).

GSXR1100R skrev:
2564398 15. GSXR1100R hejar på Crazy Stooooooooned (nån j-a gång ska han väl komma i mål).
Det måste han börja med nu, han har ju signat för Ducati o så fina hojar kastar man inte bara i backen. :hihi
Annat med dussinhondorna...

Maverick_ou812 skrev:
2564418 Det måste han börja med nu, han har ju signat för Ducati o så fina hojar kastar man inte bara i backen. :hihi
Annat med dussinhondorna...

Fan det man ser fram emot till säsongen 07'! Stoner på en Ducce! :yoparty

2. Tingeling
3. Ducatista
4. Duck
46.Matulda
5. JKay med ungar
7. Swappe
10. ammario
11. ev tymo
12. Nico
13. Oas
14. Zilversurfer = ROSSI
15. GSXR1100R hejar på Crazy Stooooooooned (nån j-a gång ska han väl komma i mål).
16. Robz... Nåja, Pedrosa vinner väl nästa säsong då...:mad:

Uppdatering:

Beställt "loungen" till oss (stället med sofforna) från 13:00 samt fixat så att ALLA som kommer o tittar på Moto GP har 15% rabatt på mat o dryck.
Förutsättningen är dock att ni har rätt lösen. "Ducati Rules" är det som gäller. :yoparty

P.S. O´Learys öppnar 12:00 på söndag. D.S.

Maverick_ou812 skrev:
2574432 Uppdatering:

Beställt "loungen" till oss (stället med sofforna) från 13:00 samt fixat så att ALLA som kommer o tittar på Moto GP har 15% rabatt på mat o dryck.
Förutsättningen är dock att ni har rätt lösen. "Ducati Rules" är det som gäller. :yoparty

P.S. O´Learys öppnar 12:00 på söndag. D.S.

Betalar hellre 15% extra för att slippa säga de orden.. :arsele

Dr.Bike skrev:
2575113 Preciis!
Ska man behöva blåljuga för att komma in då får det hellre kosta! ;)

Är det inte snarare så att sanningen svider...:D

Swappe skrev:
2575106 Betalar hellre 15% extra för att slippa säga de orden.. :arsele

och plånboken...:hihi

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...