Maxout
Mr
nån som vet hur man connectar till varann över internet bara står connecting ingenting händer???
all hjälp av intresse...
all hjälp av intresse...Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
all hjälp av intresse...MostWanted_NKPG skrev:nån som vet hur man connectar till varann över internet bara står connecting ingenting händer???all hjälp av intresse...

Du råkar inte ha en router eller liknande? I så fall kanske det strular... inte testat just mgp2 men en del andra spel kan krånga när man sitter bakom routern.MostWanted_NKPG skrev:och varför står mitt lokala ip när ja creatar 192.168.0.106 typ har ändrat till dsl/cable.. en polare å ja tänkte köra...![]()

Ehm, du har inte låst upp turbomode och satt på det ?YamahaJojje skrev:Off-topic men det är nåt fel på mitt spel! Går inte att köra, går så satans fort. 500km/h e inget problem![]()
bara o hålla koll på tråden,tider kommerMostWanted_NKPG skrev:vilken port använder motogp2 när man ska skapa server på nätet...
nån som har lust att lira?? gör en server å säjj tid..![]()
jupp,sök på mej,det ska finnas där nånstansnomolas skrev:någon som har spelet på dc servern?Vill vara med jag med!
![]()
Skorpan skrev:jupp,sök på mej,det ska finnas där nånstans

det e lugnt,skickar räkning sen...nomolas skrev:såg de nu, tankar för fullthar bara adsl så det tar lite tid
Men imorgon då är jag med och spelar!
Tackar skorpan
![]()

|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|