MotoGP Valencia. Final 2013!

Är det bara jag eller skriver "motor Anna" på AB jävligt konstigt... eller är hon helt enkelt inkompetent son journalist?? Läste dagens artikel och fattar inte vad människan vill ha fram????
Underbart när hon sedan försöker rätta till sitt misstag, det gick väl sådär... :rofl :lol

AB tabbe.jpg

Är det bara jag eller skriver "motor Anna" på AB jävligt konstigt... eller är hon helt enkelt inkompetent son journalist?? Läste dagens artikel och fattar inte vad människan vill ha fram????
Jag läser. Tidningarna kollar vad läsarna vill ha och om ingen läser så försvinner det helt, om fler läser så skrivs mer och bättre. Jämför den pinsamma STCC-bloggen på Expressen där senaste inlägget är inför säsongen 2013...

Jag läser. Tidningarna kollar vad läsarna vill ha och om ingen läser så försvinner det helt, om fler läser så skrivs mer och bättre. Jämför den pinsamma STCC-bloggen på Expressen där senaste inlägget är inför säsongen 2013...

Vill också har mer motor i tidningarna, så jag gick in och läste! :)

Flickan är magiskt inkompetent och helt ointresserad av motorsport. Hon har jobbet pga en fördelaktig lokalisering i Tyskland tror jag. Vi som följer F1 och övrig bilracing är luttrade.

Grattis Maverick mästare 2013! :tummenupp
Får nog hålla koll på honom i de högre serierna också. :)

Frågan är om Marques kommer göra en Salom eller en Espargaro idag?

Hög tid att slänga in ett palltips!

1. Jlo
2. Pedrosa
3. Valentino

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT