MotoGP: Turkiet 2006

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
valmers skrev:
2136258 Chris Ash och du har ju visat prov på motsvarande talanger när ni försökt överträffa varandra i att beskriva hur kass Hayden är. Jag drar mig till minnes att du nämnde något om att det inte fanns någon naturlig "tupp" hos HRC som kunde utveckla hojen. Nej, RC211V verkar ju vara riktigt pinsamt dålig just nu. Att inte Hayden skäms.

Ska man vara helt ärlig, så har ju inte Hayden inte utvecklat den hojen som de andra kör nu. Han kör ju 2006'an, de andra mindre moddade 05'or.
Dock verkar ju 06'an duga till pallplatser, men inte mer. Undrar om inte Hayden också önskar sig en 05'a ;)

valmers skrev:
2136258 Chris Ash och du har ju visat prov på motsvarande talanger när ni försökt överträffa varandra i att beskriva hur kass Hayden är. Jag drar mig till minnes att du nämnde något om att det inte fanns någon naturlig "tupp" hos HRC som kunde utveckla hojen. Nej, RC211V verkar ju vara riktigt pinsamt dålig just nu. Att inte Hayden skäms.
För att inte tala om hur uselt det går för Stoner, Melandri och Elias som kör hyrhojar av årsmodell 2005, utvecklad av.....ja du vet vem :)

oFFkeFF skrev:
2136268 Ska man vara helt ärlig, så har ju inte Hayden inte utvecklat den hojen som de andra kör nu. Han kör ju 2006'an, de andra mindre moddade 05'or.
Dock verkar ju 06'an duga till pallplatser, men inte mer. Undrar om inte Hayden också önskar sig en 05'a ;)

Då är ju hojen och Hayden i paritet - pallplatser men inte mer.. :banana

/Jörgen #31

RedBaron skrev:
2136273 För att inte tala om hur uselt det går för Stoner, Melandri och Elias som kör hyrhojar av årsmodell 2005, utvecklad av.....ja du vet vem :)
Jovisst, den moddade -05:an är givetvis orörd sedan "the front goes jump, jump, jump".

valmers skrev:
App, app, app! Icke lägga Teddys ord i Nytekniks mun. :mattias

Intressanta fakta är att det gick långsammare i både MotoGP och 250 om man jämför 2006 kontra 2005. Melandri hade inte ens hamnat på pallen 2005. Visst skiljer sig förutsättningarna, framförallt den mindre tiden i torrt på träningen 2006.

MotoGP
2005 Melandri 41.44.139
2006 Melandri 41.54.065
Fastest lap
2005 Melandri 1.53.111
2006 Elia 1.52.877

250
2005 Stoner 39.28.243
2006 Aoyama 40.02.376

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back