OM jag var du skulle jag också vara rädd.sandstream skrev:2507781HRC lär väl inte besöka våra svenska rookie-race så jag kommer att testa Zees eminenta uppfinning redan till våren.
Var rädda, jäkligt rädda![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OM jag var du skulle jag också vara rädd.sandstream skrev:2507781HRC lär väl inte besöka våra svenska rookie-race så jag kommer att testa Zees eminenta uppfinning redan till våren.
Var rädda, jäkligt rädda![]()

Zee skrev:2507753
Yee. Jag tänkte alltså att vingarna verkar neråt och det stämmer ju att hojen kommer att bli lättare att lägga ner med eftersom man då får draghjälp.
2) Hastigheten. Ju högre hastighet, ju mer daunfååseffekt. Och det är ju i de höga farterna som föraren behöver hjälp med att lägga ner hojen (pga att gyroeffekterna ökar med hastigheterna och vill hålla hojen upprätt in i kurvan).

Säg när och var. Det får man ju inte missa.sandstream skrev:2507781...jag kommer att testa Zees eminenta uppfinning redan till våren.

Vi kommer självklart att hyra banan ett par dagar innan säsongen börjar och som det är sagt nu får inte press eller annat löst folk komma in förrän till presskonferensen som hålls efter avslutad körning.Nyteknik skrev:2507851Säg när och var. Det får man ju inte missa.![]()

sandstream skrev:2508146Vi kommer självklart att hyra banan ett par dagar innan säsongen börjar och som det är sagt nu får inte press eller annat löst folk komma in förrän till presskonferensen som hålls efter avslutad körning.
Sorry grabben![]()
) på PI-banan.

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife