Motogp Silverstone 2012

Fräna fighter - trist med Dovi, han såg stark ut. Crutchlow är en riktig hårding, vad höll Rossi på med och JLo seglar upp som en favorit här.

Galet cool snubbe. PunGt.

Stoner - sluuuuuuta säga "we". :huvet

Grymt imponerande race av Lorenzo som ser grymt stark ut. Irriterande när kommentatrerna hela tiden säger att Stoner måste ha ett problem istället för att ge Lorenzo beröm när han kör så grymt bra.
Synd att dovi kraschade för han såg ut att kunna utmana om tredjeplatsen. Spies startade bra men bra att han kom i mål till slut. Starkt av Crutchlow. Rossi - äktenskapet med Ducati går mot en skilsmässa tror jag. Rossi till Gresini?

Fräna fighter - trist med Dovi, han såg stark ut. Crutchlow är en riktig hårding, vad höll Rossi på med och JLo seglar upp som en favorit här.

Du tror väl inte stoner kränger däck själv och släpper på returen mellan snabbkaffet?
Det är en teaminsats men ok lite PK är det :hihi

Annars fin uppkörning av Lorenzo, sjukt stabil är han. Synd att Stoner (med team) inte hängde med riktigt, det hade kunnat bli en grymt fight :)

Tycker det är ödmjukt av honom. Han säger aldrig "I" vid framgångar, heller. There is no "I" in "team". :)

Men det låter löjligt att prata om sig själv i tredje person för han menar ju att han inte hade tempo att följa med Lorenzo - inget annat.

Nu såg jag inte just denna intervjun med honom, så det kan jag inte uttala mig om. Men man kan ju anta att han inte skiljer på gångerna som det går bra och dåligt. Ett team är ju ett team, oavsett framgång eller motgång. Kan jag tycka...

Smaken är som baken så klart. Tycker bara det låter så konstigt när han pratar i tredje person om saker som bara han kan påverka.

Crutchlow måste få beröm med, vilken uppkörning :yoparty
Han hade rätt ont efter racet lät det som, lät nästan som han var nära att gråta. Det var väl smärtstillande och adrenalin som började gå ur.

Fantastiskt kört av Cal, hade han startat som han borde kvalat hade han nog tagit pallen. Härligt att se Lorenzo på 1a plats, han kör som en kung!

2,50 i odds på Lorenzo tackar vi för :banana

Skulle inte förvåna mig om Stoner avslutar säsongen i förtid.

När Cal med bruten fot startar sist och kommer i mål före båda fabriksduccarna kan väl ingen längre tvivla på att de är en riktig skithoj som italienarna byggt? Kanske ska skicka ingenjörerna till psykologen...

2,50 i odds på Lorenzo tackar vi för :banana

Skulle inte förvåna mig om Stoner avslutar säsongen i förtid.

När Cal med bruten fot startar sist och kommer i mål före båda fabriksduccarna kan väl ingen längre tvivla på att de är en riktig skithoj som italienarna byggt?
Nicky var fyra sekunder efter Ben Spies i mål så(ena)fabriksyamahan verkar inte särskilt mycket bättre.

Verkar som Rossi har gett upp, vilket man kan förstå.
Till skillnad från Stoner som verkligen kämpar och gör en stark insats med sämre material än Jorge.

Annars en ganska trist tillställning där loppet avgörs tidigt.

Crutchlow tillsammans med Lorenzo på fabriksmaterial nästa år?

Den stora frågan är ju vem som ersätter Stoner? Hoppas nästan på Rossi, men han har väll snackat om att stanna på Ducce?

Verkar som Rossi har gett upp, vilket man kan förstå.
Till skillnad från Stoner som verkligen kämpar och gör en stark insats med sämre material än Jorge.

Annars en ganska trist tillställning där loppet avgörs tidigt.

Du kan väl inte mena att Stoner sitter på så dåligt material att han är chanslös (som Rossi)
Ibland kör Lorenzo helt enkelt bättre än Stoner.:fakta

Du kan väl inte mena att Stoner sitter på så dåligt material att han är chanslös (som Rossi)
Det är ALDRIG Stoners fel :fakta

Tycker man kan ana en trend när det gäller Casey. När han får en helt ny hoj som någon annan utvecklat är han snabb som attan men sen börjar kräftgången och det är aldrig hans fel.

Som sagt, väntar bara på att han ska kasta in handduken för att alla är så dumma mot honom :hihi

Jag tror Yamaha M1 har bättre förutsättning än RCV213 att vinna mästerskapet just nu.
Detta ser vi tydligt att det är oftare Yamaha i topp än förra året med undantaget för Spies som underpresterar.

Stoner gör så gott han kan på ett sämre material helt enkelt.

Till skillnad från dig inser jag att det inte enbart är föraren som avgör det hela.

Att Rossi underpresterar kan vi se tydligt när han är 20 sekunder efter Hayden.

Trams, Stoner vinner inte några tävlingar och du börjar genast med att Hondan inte räcker till. :hihi
Jag är övertygad om att han kommer vinna några tävlingar till denna säsong och kanske även bli mästare, men då är det naturligt viss enbart för att han är bästa föraren. :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman