MotoGP silly season 2005

LOTTAK skrev:
Han har klart någonting som vi tjejer ser :kär

Hahaha... Inte visste jag att Valmers var en tjej..Nog för att man har misstänkt det länge men... :rofl

sleven skrev:
Är du :kär i Hayden??
Han är en stor talang, har skön inställning, kör publikfriande och gnäller aldrig. Att han dessutom är amerikan är ingen nackdel om man vill att intervjuerna ska innehålla mer än fyra meningar. En blivande superstjärna, från fyrtaktsleden. Jag förstår att moppetalibanerna har svårt att acceptera honom.

valmers skrev:
Han är en stor talang, har skön inställning, kör publikfriande och gnäller aldrig. Att han dessutom är amerikan är ingen nackdel om man vill att intervjuerna ska innehålla mer än fyra meningar. En blivande superstjärna, från fyrtaktsleden. Jag förstår att moppetalibanerna har svårt att acceptera honom.

Mycket snack och liten verkstad.... Om en som ligger på nionde plats i mästerskapet

sleven skrev:
Mycket snack och liten verkstad.... Om en som ligger på nionde plats i mästerskapet
Lite för mycket krascher, givetvis. Jämför med Melandri, också en snabb talang, som dock är lite oslipad än.

valmers skrev:

Ajj traj tå push batt i loose grip in tajer, aj sink shit and ajj krash very match dä bajk, maj team is not appy batt next tajm aj vinn.

valmers skrev:
Han är en stor talang, har skön inställning, kör publikfriande och gnäller aldrig. Att han dessutom är amerikan är ingen nackdel om man vill att intervjuerna ska innehålla mer än fyra meningar. En blivande superstjärna, från fyrtaktsleden.

Ett förtydligande kan ju vara på sin plats. Han har kört både 125cc och 250cc i USA och jag är kanska säker på att det var med motorer som tänder varje varv.

Nordgren skrev:
Ett förtydligande kan ju vara på sin plats. Han har kört både 125cc och 250cc i USA och jag är kanska säker på att det var med motorer som tänder varje varv.
Stämmer, men hans insatser i 600cc och 1000cc, med titeln i AMASB 2002, blev hans genombrott.

Vad händer med Kenny Roberts egentligen? Det skulle vara kul med honom på en Honda så han kan förnedra Nicky Hayden.

Om man nu inte bryr sig om "points" utan vad de olika förarna har för placering i loppen så...Har jag svårt att tänka mig att Honda vill ha kvar Edwards pga vad han har presterat på banan.

Bifogat

• 301135.jpg
    301135.jpg
    83.7 KB · Visningar: 55
Chris Ash skrev:
Vad händer med Kenny Roberts egentligen? Det skulle vara kul med honom på en Honda så han kan förnedra Nicky Hayden.
Suzuki gillar sin gnällspik, antar att man förlänger plågan för sig själva och Roberts. Honda? Säkert. :rolleyes:

Chris Ash skrev:

Inte många GP-förare har varit så lojala med sin arbetsgivare som Roberts. Man kan undra varför. 2001, 2002, 2003 och 2004 utan pallplats.

Vore kul med honom och Biaggi som teamkompisar. Snacka om sura miner när det är fel på hojen. :D

De flesta MotoGP-team är fega. De kör på vad de vet fungerar okej hellre än att chansa på något annat. Jag tror nog både Edwards, Hayden och Roberts blir kvar och Checa också tyvärr.

Själv skulle jag tycka det vore alldeles tokunderbart att få in några av 250-förmågorna där jag har flera favoriter. Det vore kul att se Dani Pedrosa visa upp sig i GP-klassen. Han är alldeles uppenbarligen är en talang av rang och dessutom en skicklig strateg, fastän han är så ung. Tyvärr, tror jag att de flesta teamen vill ge honom ett är till i 250 för att se hur han utvecklas, vilket kanske i och för sig är klokt med tanke på hur det gått för Poggiali i år. Om ryktet om Randy de Puniet skulle vara sant skulle ingen bli gladare än jag. Han förtjänar verkligen en chans och han skulle säkert komma längre i sin utveckling på en GP-hoj än vad många gamlingar i klassen någonsin kommer att komma.

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup