.. I blött..(?)2927510alla andra som regelbundet kört Suzuki GSV-R har tagit pallplats tidigare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.. I blött..(?)2927510alla andra som regelbundet kört Suzuki GSV-R har tagit pallplats tidigare![]()
Du får det att låta som att det var många och att det var regelbundet... CV tog en pallplats på sin hemmabana i vått eller? Sete tog en av regn avbruten seger på hemmabana. Kennys strålande resultat 2002?alla andra som regelbundet kört Suzuki GSV-R har tagit pallplats tidigare![]()
Tur var det knappast men någon vinst kommer han ju aldrig att ta då han enligt dig saknar det som krävs för att vinna.Tur för vingmuttern iaf, nu fick han sitt podium till slut efter 7 år.
Det jag tyckte mig se från Rossi ombordkamera var att han inte hade några som helst problem ut ur kurvan till långa rakan och nästan körde på Stoner ett par gånger. Men sen, när de rätat upp hojarna drog Stoner ifrån.De andra fabrikaten kan knappast låta ducati ha det övertaget mycket länge till.
Jag tror inte bara det handlar om toppeffekt, för stoner verkar ha brutal skjuts ur kurvorna. Han plockade ju rossi direkt efter utgången vid något/några tillfällen, och ibland lite senare på rakan.
Duccen måste ha brutalt grepp bak, eller kanske ett överlägset antispinnsystem ut ur böjarna för det accet.
Kanske dags att mäta cylindervolymen på GP7:an, de kanske kör med 990:an fortfarande![]()
Klart som korvspad att KR Jr gjort bättre resultat och ingen, inklusive Hopper själv, kan vara nöjd med hans resultat. Tycker han visade igår att han kan trots sämre material (tänker på den usla toppfarten) på just den här banan.![]()
.. och 2a på Donington 2005
inte illa och man är ful, fet och gammal... och inte är en supertalang som Vingmuttern utan bara fd världsmästare i kungaklassen
Kanske dags att mäta cylindervolymen på GP7:an, de kanske kör med 990:an fortfarande![]()
Finns det regler för hur varm/kall soppan får vara?Already this season the FIM has checked the fuel tank capacity and fuel temperature of the Ducati Marlboro Team GP7."
Han åker omkring och tänker på sonen och Ingrid verkar det som. Mitt tips är att han slutar efter den här säsongen om han fortsätter att bli ifrånåkt av Stoner.Om det är så skulle väl Capirex ligga bättre till![]()
Han åker omkring och tänker på sonen och Ingrid verkar det som. Mitt tips är att han slutar efter den här säsongen om han fortsätter att bli ifrånåkt av Stoner.
Finns det regler för hur varm/kall soppan får vara?
Han åker omkring och tänker på sonen och Ingrid verkar det som. Mitt tips är att han slutar efter den här säsongen om han fortsätter att bli ifrånåkt av Stoner.
Har inte hävdat att Hopper är en supertalang.. och 2a på Donington 2005
inte illa och man är ful, fet och gammal... och inte är en supertalang som Vingmuttern utan bara fd världsmästare i kungaklassen
Det är förvånande hur långsam han är detta år. Undrar om det är motivationen som har sinat. Det är inte alls samma attack och kämparglöd.
Precis, den Capirex som man såg vilt sladdande och kämpandes förra året på kval och race (minns fajten mot Rossi på Sepang som var grym) har i år förbytts till något snällt och lugnt.Det är förvånande hur långsam han är detta år. Undrar om det är motivationen som har sinat. Det är inte alls samma attack och kämparglöd.
För att förekomma bittra själar: Det var säkert hans syrra.Var det Hopperssom stod och väntade på honom i depån efter rejset? Inte illa pinkat för att vara en vingmutter isf.
Mamolas recension av de olika GP-hojarna 2006 sa att Stoners hoj inte gav feedback från framhjulet och spånade redan då om at det var därför han satte skinkan i backen hela tiden.
Eftersom han var snabb redan då och har en annan maskin nu då så tänker i alla fall jag gratulera honom till att ha hamnat rätt och att han kan visa hur ett lopp i hans tempo ser ut en hel racedistans.
Svinkul att se Hopkins på pallen också, det är han väl värd.
Det enda som verkligen suger pung är Eurosport som misslyckats med att få med så gott som varenda intervju 2007 och som dessutom inte sänder den vare sig i repriserna eller sammandragen.![]()
![]()
![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |