MotoGP Sepang 2008

Så du menar att Ryder hade en känsla av att 250-förarna var ovärdiga mjukisar och därför är det rätt att skriva att de gick i depå trots att de inte gjorde det?

Citerar bara vad jag läst..
"250cc riders pulling out of the race in order to collapse in the comfort of their air-conditioned comfort of their paddock offices"

Alltså inte " ovärdiga mjukisar " tycker tvärtom att det visar på gott omdöme och gå av i situationen flera hamnade i.

Citerar bara vad jag läst..
"250cc riders pulling out of the race in order to collapse in the comfort of their air-conditioned comfort of their paddock offices"

Alltså inte " ovärdiga mjukisar " tycker tvärtom att det visar på gott omdöme och gå av i situationen flera hamnade i.

Appapp... Så här skrev du:

Inte helt oväntat sämre virke i 250cc klassen där många beniga "bergsgetter" gick i depå pga utmattning!

Vad betyder förresten "whinging"?

Förutom vad Oscar riktigt påpekade om vad du faktiskt skrev
så är det fortfarande inte flera enligt resultatlistan utan ett obekräftat fall - Pasini.

Enligt mig så skrivs artikeln som pluralis.

Men okey, en get eller flera getter spelar inte mig någon större roll, såvida Du inte bryter ner det till ytterligheten att en get är ingen get.. :tungan

Fråga: Vad är så allvarligt om det är som J.Ryder säger, flera gick av pga hettan?

Enligt mig så skrivs artikeln som pluralis.

Men okey, en get eller flera getter spelar inte mig någon större roll, såvida Du inte bryter ner det till ytterligheten att en get är ingen get.. :tungan

Fråga: Vad är så allvarligt om det är som J.Ryder säger, flera gick av pga hettan?
Allvarligt och allvarligt men det var direkt felaktigt om man tittade på racet då man såg att de andra bröt pga mekansika fel eftersom de stannade längs med banan och körde inte in i depån.

Precis, om du make a point av det men premisserna är falska så gör du dig och dina slutsatser ointressanta eftersom det bara är svammel. Pasini är ingen get, han är en glassig tjejtjusare förutom att han är en jäkel på att köra hoj, så det blev noll getter.
cd079dfa.jpg

Du borde gillar Pasini med tanke på din *sig*
001BikeMad.jpg

PS. Inte hans flickvän, bara en beundrare

Du borde gillar Pasini med tanke på din *sig*

Helt riktigt..

Lidit mkt med just Pasini och hans otaliga "oförklarliga" motorstopp många gånger i ledning. Ser oxå att han e kompis med Hopper vilket bådar gott för fortsatt fin show i framtiden..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park