-Anders-
Teamchef
Jag saknar förare som ajaj min armbåge-Sete, Alkis-hopper, Tackla rossi av banan-Max, Do or die-checa, osv osv
Mvh
Väldigt OT:
John Hopkins? Jag visste inte att han var svag för starka drycker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag saknar förare som ajaj min armbåge-Sete, Alkis-hopper, Tackla rossi av banan-Max, Do or die-checa, osv osv
Mvh
Jag hatar inte Nicky Hayden men ärligt, hans kontraktsförlängning till i år kändes som om det var mer på grund av att alla andra signade med sina nuvarande team. Lorenzo, Pedrosa osv.Inte för en genuin Hayden-hatare.
För att du säger det eller finns det rationella argument?
Definitivt. Han har haft en säsong när han har rört sig i täten, och det ser sannerligen inte ut som han kommer vara ett hot mot Lorenzo, Pedrosa, Rossi eller Stoner 2011.Nicky Hayden...mer kämpar för att hålla Spies och RdP bakom sig än att ta sig upp och slåss med de fem ovanför.
Nicky tillhör the best of the rest, de fyra utomjordingarna är det ju ingen som rått på de senaste åren.Nu har han kört 1½ år och jag tycker fortfarande inte han presterar det man skulle kunna önska. Han ligger faktiskt sist av de som sitter på fabriksmaterial (räknar inte Suzuki då deras satsning mest ser ut som ett skämt).
Nicky tillhör the best of the rest, de fyra utomjordingarna är det ju ingen som rått på de senaste åren.
Efter det tyska GP:et skrev någon att Simoncelli sitter på en exakt likadan hoj som Dovi och Pedrosa. Så sämst av dem som sitter på fabriksmaterial? Nej!
Vore intressant att höra mer om, kanske i en tråd på annan avdelning här på SH.Nope, de där har helt andra orsaker.
/ En som jobbar nära japanskt management ...
Den ene är ju dessutom skolad på traktorer och den andre på knivskarpa prototypchassin. Simon i källaren borde åka åttor runt HaydenLite skillnad på en Rookie och Haydens 8? säsonger.
Han borde ju kunna prestera bättre än Haydens rookiesäsong åtminstone.Lite skillnad på en Rookie och Haydens 8? säsonger.
Det kommer han att göra, var så säker.Den ene är ju dessutom skolad på traktorer och den andre på knivskarpa prototypchassin. Simon i källaren borde åka åttor runt Hayden![]()
Alla hyllade Pedrosa som slutade femma med två vinster och två andraplatser, "den nya Rossi" sa flera här då.
Han har attityd så det räcker och blir över.
Den ene är ju dessutom skolad på traktorer och den andre på knivskarpa prototypchassin. Simon i källaren borde åka åttor runt Hayden![]()
På Ducati 800 så blev självaste Capirex sjua och året efter kom Melandri på sjuttonde plats. Sexa är inte toppenresultat, men godkänt på den maskinen. Har svårt att se att någon annan i fältet (förutom the big four) skulle prestera märkbart bättre.Jag hatar inte Nicky Hayden men ärligt, hans kontraktsförlängning till i år kändes som om det var mer på grund av att alla andra signade med sina nuvarande team. Lorenzo, Pedrosa osv.
Nu har han kört 1½ år och jag tycker fortfarande inte han presterar det man skulle kunna önska. Han ligger faktiskt sist av de som sitter på fabriksmaterial (räknar inte Suzuki då deras satsning mest ser ut som ett skämt).
Känns dessutom som om han mer kämpar för att hålla Spies och RdP bakom sig än att ta sig upp och slåss med de fem ovanför.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |