PierFrancesco
Sporthojsnörd
Gott att Lorenzo kör! Hoppas han kan dämpa vinnarinstinkten lite och inte riskerar för mycket. Som sagt att komma före CRT:er, Ducatis och Bradley Smith ger ju en hel del poäng och känns inte alls omöjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Marquez verkar inte ha några problem att lära sig nya banor, minns Texas, men den här gången är den ju bara ny för honom. Tror ändå att han kommer att utmana om segern och skulle inte bli ett dugg förvånad om han står högst upp på pallen på söndag.
Någon som vet om Yamaha kommer rulla ut speciallackerade hojar i Monterey, som de gjorde 2005 till exempel?
Nej, det var inte 2006.Året var 2006 och killen till vänster vann racet och senare sin ovärdiga VM-titel, mannen i mitten kom tvåa...
Väldigt OT, men vad har du emot stora bokstäver i början av namn och meningar???förvisso men som det är nu verkar ducati leta febrilt efter ngn de tror kan köra deras underutvecklade produkt, de verkar tro att cal är rätt man men jag är inte så säker på det! som jag skrivit innan, ducati hade en gyllene chans när dom signade rossi till teamet att göra ett seriöst försök att få ordning på ducatin men tyvärr var italienarna alldeles för stolta för att ta emot den hjälpen, de verkade tro att bara för att rossi sätter sig på hojen kommer han att köra skiten ur de andra men men så enkelt är det inte, som rossi själv sa i en intervju härförleden:
när jag hade synpunkter på yamahan och behövde/ville ändra på inställningar/material etc såg de japanska injenjörerna det som ngt positivt när jag ville ändra på ducatin blev de italienska injenjörerna sura för de tog det som kritik plus att dom inte verkar lita 100% på mig!
inte lätt att få tillstånd en förändring då!
ducati hade sin chans som dom tyvärr inte tog till vara på, hade varit kul att ha fler märken där uppe i toppen som slogs om pallplatserna.
Nej, det var inte 2006.
2006 kom Pedrosa tvåa, Melandri trea och Rossi körde med Camel-dekor (istället för den snygga retro-dekoren 2005) och den hjälm du ser på bilden.
Rossi, Lorenzo, Marquez, Pedrosa och Bradl av de ordinarie förarna var där och testade och Marquez var snabbast om jag inte minns fel. Vad jag menade var att han är snabb även om det är en helt ny banaVar väl mindre ny för honom än många andra då bara Hondas och Yammas fabriksteam testade där innan?
Väldigt OT, men vad har du emot stora bokstäver i början av namn och meningar???
För övrigt ett rätt trevligt klipp inför Laguna Seca, undrar vad Rossi säger...
http://www.motogp.com/en/videos/2013/Laguna+Seca+a+unique+challenge
Din inlägg blir svårare och jobbigare att läsajävligt ot, exakt vad är det som stör dig med det? ska jag börja särskriva också![]()
Din inlägg blir svårare och jobbigare att läsa![]()
jävligt ot, exakt vad är det som stör dig med det? ska jag börja särskriva också![]()
P€RRA;5850831 skrev:Rossi, Lorenzo, Marquez, Pedrosa och Bradl av de ordinarie förarna var där och testade och Marquez var snabbast om jag inte minns fel. Vad jag menade var att han är snabb även om det är en helt ny bana![]()
Kollade i tablå:n fast hitta inget! Så vad mer än MGP får vi se? Såg någonstans i det allmänna mediebruset att de inte ska sända AMA rejsen!
Men jag tror, som sagt, inte att det kommer att ha någon större betydelse.Fast nu är det ju förare med som har 7 år längre erfarenhet av banan, som sagt.
Märklig inställning... Du bemödar dig att skriva ett långt inlägg för att uttrycka din ståndpunkt men samtidigt vill du medvetet göra det svårare för de som läser att förstå vad du menar. Hur tänkte du nu...?då fortsätter jag med små bokstäver![]()
Men jag tror, som sagt, inte att det kommer att ha någon större betydelse.
Där har du roten till allt ontDet jag inte förstår annars är hur min bror gick på banan igår, men han och hans fru åkte vidare istället för att stanna o kolla race? Dom har över en vecka kvar i landet ju?
Märklig inställning... Du bemödar dig att skriva ett långt inlägg för att uttrycka din ståndpunkt men samtidigt vill du medvetet göra det svårare för de som läser att förstå vad du menar. Hur tänkte du nu...?
Är det viktigare för dig att vara obstinat och göra "din grej" än att få fram ditt budskap?![]()
Varför skulle dom ha rätt att göra det?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden