MotoGP - Red Bull U.S. Grand Prix - Laguna Seca

Ser ingen anledning att ändra pallen, ser mer än gärna vildhjärnan CC lyckas vinna i ett "win or hospital" race :tummenupp

1. CC
2. MM
3. VR

Last edited:
Hoppas Rossi tar det, men håller Kamikaze Kid sig på hjulen så vinner han han förmodligen.
Så min pall ser ut såhär.

Med Hjärtat
Vale
Bradl
Lorenzo

Med hjärnan inkopplad
Kamikaze Kid
Vale
Kryckan

Bradl först på WUP:en med. Marquez 8 tusendelar bakom och Lorre en knapp hundradel. Hoppas på ett riktigt fett race!

Nu har man ju redan tippat och det verkar ju fullständigt galet som vanligt :D
Börjar tro mer på Lorre o MM!
Hur som helst så ser det ut att kunna bli ett roligt race, för en gångs skull :)

OT : Var det bara på min dator som den amerikanska nationalsången lät som skit när den spelades på elgitarr ? (hos mig lät de så dåligt så ja trodde något va fel på guran !? )

imponerande körning av bradl såhär långt!

Last edited:
Norske kommentatorn:

- Å Bautista er som en klägg på Rossi!

Halvintressant race. Undrar om Lorenzo kommer vara sitt vanliga jag igen till nästa race den 18 augusti. I så fall undrar man också om det räcker för att hindra Marquez, som nu leder med 26 poäng före Lorenzo, att bli mästare.

Kul att se Rossi och Marcques garva och skämta med varandra efteråt.. såg inte ut som några hard feelings alls, utan snarare som 2 polare som gjort nåt de tycker är jävligt kul..

Stoner satt ju och grät ut på presskonferensen efter 2008.

Halvintressant race. Undrar om Lorenzo kommer vara sitt vanliga jag igen till nästa race den 18 augusti. I så fall undrar man också om det räcker för att hindra Marquez, som nu leder med 26 poäng före Lorenzo, att bli mästare.

OM någon kan stoppa MM tror ja pedrosa är den som ev kan... Han avslutade grymt starkt förra säsongen så återstående banor borde passa hans smak hyfsat. Bara han också får ordning på axeln.

Tror ändå MM tar titeln i år.

Man kan ju inte låta bli att imponeras av MM. Med den talangen så borde han ju kunna lyckas t.o.m på duccen :crash

Ja MM gör ett jävla bra jobb. Fy satan vad han kör. Sky's the limit för den grabben. Kul att Rossi fick smaka på sin egen medicin i korkskruven. :)

Bradl gjorde också ett grymt bra race. Han höll MM bakom sig längre än jag trodde han skulle klara av. :yoparty

Rossi första Yamaha, Lorenzo kanske man inte kunde räkna med men tycker Cal var ovanligt långt bak. Med tanke på att han ändå körde sachsenring och slutade tvåa så väntade jag mig mer. Rossi fick dock kämpa för att hålla Bautista bakom och det var grymt tight.

Sen var det en härlig fight mellan Dovi och Hayden. Hårig touchning på rakan!

Var det Bradl som höll MM bakom sig och inte MM som avvaktade ett tag?
Vilket fall som helst bra kört av tysken. :-)

Å vilken omkörning MM gjord på Rossi! Såg bara en dålig reprisen tyvärr. Men hade det där vare Grand Turismo 5 hade MM fått köra en restart.;-)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT