MotoGP Pre2013 - Test

Dina länkar funkar inte och är dessutom helt överflödiga. Sammanfatta innehållet om det är något som är värt att veta.
Länkarna fungerar utmärkt.

Men jag kan sammanfatta dem för dig: Under säsongen 2012 hade en Honda den högsta toppfarten under ett race 9 gånger, Ducati 5 gånger och Yamaha 4 gånger.

Ditt påstående

Men Hondorna når ju inte högre fart på rakorna. :va

var alltså felaktigt
 
P€RRA;5731478 skrev:
Under säsongen 2012 hade en Honda den högsta toppfarten under ett race 9 gånger, Ducati 5 gånger och Yamaha 4 gånger.

Ditt påstående var alltså felaktigt
Det är fel att Hondorna aldrig var snabbast på rakorna. I hälften av racen hade en Honda något högre toppfart än de andra.

Så hur bidrar detta faktum till ett svar på frågan, tycker du?
 
Det är fel att Hondorna aldrig var snabbast på rakorna. I hälften av racen hade en Honda något högre toppfart än de andra.

Så hur bidrar detta faktum till ett svar på frågan, tycker du?
Jag gav dig svart på vitt att ditt påstående om att Honda inte hade högre toppfart än Yamaha var felaktigt. Hondan var snabbare i mer än dubbelt så många race som Yamahan. Vad mer begär du?
 
Att ni orkar.... Samtidigt är det tur att ni finns, hade inte du Perra och Radare skrivit hade det varit tunt på racingforumet...
TACK! Fast jag läser iofs inte vad ni skriver....
 
Att ni orkar.... Samtidigt är det tur att ni finns, hade inte du Perra och Radare skrivit hade det varit tunt på racingforumet...
TACK! Fast jag läser iofs inte vad ni skriver....

Va? Är det någon annan som skrivit nåt här? Jag har lagt in ett spam-filter i min hjärna, så jag missar mycket i de här trådarna tror jag. Det jag INTE missar är att testerna hittills varit roligare än förra säsongen. Go 2013!
 
Att ni orkar.... Samtidigt är det tur att ni finns, hade inte du Perra och Radare skrivit hade det varit tunt på racingforumet...
TACK! Fast jag läser iofs inte vad ni skriver....
Förnuftet säger en enda sak: svara inte. Det är positivt förstärkande att få svar på sina inlägg, vilket ökar sannolikheten för att inläggen fortsätter. Oförnuftet säger något annat: dumheter kan inte få stå oemotsagda, vilket är en långsiktigt hopplös strategi eftersom det finns oändligt mycket dumheter både här och i världen.
 
Det jag INTE missar är att testerna hittills varit roligare än förra säsongen. Go 2013!
Håller med, men har inte det roliga helt och hållet att göra med Rossis kris/återkomst? För bortsett att Marquez har ersatt Stoner är väl det mesta annars som förra säsongen?
 
Förnuftet säger en enda sak: svara inte. Det är positivt förstärkande att få svar på sina inlägg, vilket ökar sannolikheten för att inläggen fortsätter. Oförnuftet säger något annat: dumheter kan inte få stå oemotsagda, vilket är en långsiktigt hopplös strategi eftersom det finns oändligt mycket dumheter både här och i världen.
Fast i 99% av fallen så handlar det inte om dumheter utan mer feltolkningar - medvetna eller omedvetna låter jag vara osagt. Detta kombinerat med en ovilja att lyssna, ta till sig och acceptera en annan åsikt så har man oändliga trådar med tjafs.
 
Fast i 99% av fallen så handlar det inte om dumheter utan mer feltolkningar - medvetna eller omedvetna låter jag vara osagt. Detta kombinerat med en ovilja att lyssna, ta till sig och acceptera en annan åsikt så har man oändliga trådar med tjafs.

:fakta:hej
 
Hoppas det är OK med PRE-season-nyheter för Moto2/Moto3 här.
3/ Maverick är 1 sek före tvåan som är Khairuddin.
2/ Redding, som gått ut med att det skall stå mellan honom, Luthi och Espargaro, är nästan 7 sek efter. :3freak

Blir nog ändå att se fram emot gruvligt täta race i Moto2/3 i år också! :fakta
 
Hoppas det är OK med PRE-season-nyheter för Moto2/Moto3 här.
3/ Maverick är 1 sek före tvåan som är Khairuddin.
2/ Redding, som gått ut med att det skall stå mellan honom, Luthi och Espargaro, är nästan 7 sek efter. :3freak

Blir nog ändå att se fram emot gruvligt täta race i Moto2/3 i år också! :fakta
Två killar som jag vill se som mästare 2013: Maverick och Pol
Tycker verkligen de visat att de har kapaciteten.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top