jesseboy
O med veten sär skrivare
TV4 sport är skrattretande dålig kanal med skitprogram. Det är ingen sportkanal. Det är en film/dokumentär-kanal i jämförelse med EuroSport. Och den enda sport jag sett hittills har varit fotboll... och det är tydligt att det är pengar bakom det här, då svensk fotboll bråkas det om att få sändas... och TV4 sport kommer tjäna cash på detta.
Skit i kunden, är nog deras motto.
Så rätt, så.
Vad håller de på med? Vaddå sport? De visar ju mest 80-talsfilmer från USA som handlar om nån stolle som gjort en alldeles fantaaastisk bragd, som att ta collegemästerskapet i 110 meter häck osv.
Com Hem kan kissa mitt beniga ass, har uppgraderat mitt internet nu, blev ändå billigare med 16x högre hastighet OCH digitaltv än det var tidigare.
Telia är inte billiga, men hittills är det faktiskt just den draken som fungerat bäst för oss, inte minst sett till kundservice.
F.Ö. kommer jag i fortsättningen att ha eurosport via channelchooser på för ljud (Japp, engelska kommentatorer, kan inte slå Toby å grabbarna) och se på tv:n.
Förresten... allvarligt... det finns ju PORR på channelchooser...
självklart testade man klicka på adult, och jävlar, vilken resa man fick!
Nu ska jag skämmas, slå mig med granris och böna och be att inte tjejen tvingar mig att moppa även grannarnas golv...