MotoGP? Nej!

TV4 sport är skrattretande dålig kanal med skitprogram. Det är ingen sportkanal. Det är en film/dokumentär-kanal i jämförelse med EuroSport. Och den enda sport jag sett hittills har varit fotboll... och det är tydligt att det är pengar bakom det här, då svensk fotboll bråkas det om att få sändas... och TV4 sport kommer tjäna cash på detta.

Skit i kunden, är nog deras motto.

Så rätt, så.
Vad håller de på med? Vaddå sport? De visar ju mest 80-talsfilmer från USA som handlar om nån stolle som gjort en alldeles fantaaastisk bragd, som att ta collegemästerskapet i 110 meter häck osv.
Com Hem kan kissa mitt beniga ass, har uppgraderat mitt internet nu, blev ändå billigare med 16x högre hastighet OCH digitaltv än det var tidigare.
Telia är inte billiga, men hittills är det faktiskt just den draken som fungerat bäst för oss, inte minst sett till kundservice.
F.Ö. kommer jag i fortsättningen att ha eurosport via channelchooser på för ljud (Japp, engelska kommentatorer, kan inte slå Toby å grabbarna) och se på tv:n.
Förresten... allvarligt... det finns ju PORR på channelchooser...
självklart testade man klicka på adult, och jävlar, vilken resa man fick!
Nu ska jag skämmas, slå mig med granris och böna och be att inte tjejen tvingar mig att moppa även grannarnas golv...

Har inte läst igenom hela tråden men jag och sambon har
ComHem Large och ska ha/har fortfarande kvar EuroSport!!
Vet inte om det gäller Medium också?!

Är det TV4 Sport som ska sända Pro Superbike nästa år? Eller kanske RR-SM? I så fall är det bra :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul