MotoGP Mugello "Grand Premio D"Italia Alice"

Svettigt 125 race, det såg länge ut som Di Meglio med världens bästa nummer #63 skulle vinna, men sedan knödde klungan ihop sig och det blev slipstreamlotto över mållinjen.

Bra race med kåpkontakt och svettiga omkörningar i världsklass.

meddela så fort vem som har vunnit, dem har tagit bort eurosport hos mig :arg

dvs. motogp

Last edited:
vilken jävla krasch i 250 :näsblod andra gången simoncelli viker av på rakan, sist va det väl emot Kallio?

vilken jävla krasch i 250 :näsblod andra gången simoncelli viker av på rakan, sist va det väl emot Kallio?

Vingelpelle :mad: så j-a onödigt. Dessutom får jag snart magsår på kommentatorerna som svamlar om allt annat än racet :huvet

Vingelpelle :mad: så j-a onödigt. Dessutom får jag snart magsår på kommentatorerna som svamlar om allt annat än racet :huvet
Fast det där med Ratatouille och Simoncellis likhet med Linguini var rätt kul. :D

Bifogat

• RattatouilleKokkMus_a.jpg
    RattatouilleKokkMus_a.jpg
    37.1 KB · Visningar: 45
Last edited:

tycker de borde skippa den där smsa in funktionen, de frågorna leder ju ofta till allt annat än det som händer under racet, sånt kan de ta mellan racen isf.

Måste bara säga att det är så jävla kul att se Rossi i toppform igen! Han är ju bara så jävla stabil!!

Grymt kul race måste jag säga. Rossi imponera och kul att Stoner är tillbaka i toppen.

Halvtråkigt race. Stiggy kan de skicka hem igen, kommentera är han inget vidare på. Långa meningslösa utläggningar om det uppenbara.
405459-master_obvious.jpg

Undrar om Simoncelli har någon frigolit i hjälmen,eller om det räcker med bara skalet?

1. Rossi
2. Lorenzo
3. Pedrosa
4. Stoner eller Edwards
5. Capishosa eller Stoner

Eh typ sa:)

Nej hoppas, hoppas Peddy vinner fett over gej Vale 46!

ED: Tyvarr blir det nog inte sa:(

hur e det med vale, e han gay, det spekuleras en hel del, det e bara bra om han han e e det, då tar vi andra hand o brudarna:tuttar :yoparty

Shit, Hayden på tolfte, omkörd av Guintoli på en Pramac-hoj i torrt före. Kan man bli mer förnedrad? Nån som hört nåt om varför han körde så illa?

Antar att man inte kan säcka en jänkare under säsongen, men nog är det dags o ge någon med lite potential chansen i teamet no1?

Edit: 13:e blev han visst även omkörd av den andra pramac-hojen :gnissla

Last edited:
Fan missa raceet och datan har krachat så mina favoriter är borta så hittar inte de på nätet, nån som har en sida att tipsa ?

Shit, Hayden på tolfte, omkörd av Guintoli på en Pramac-hoj i torrt före. Kan man bli mer förnedrad? Nån som hört nåt om varför han körde så illa?

Antar att man inte kan säcka en jänkare under säsongen, men nog är det dags o ge någon med lite potential chansen i teamet no1?

Haha exakt, det roliga är att i en reklam någon gång mellan racet så skulle han beskriva sig med 3 ord... Kommer inte ihåg det 2 första orden men det tredje var "FAST" (snabb) då brast det fan vad jag garva.

Last edited:
Halvtråkigt race. Stiggy kan de skicka hem igen, kommentera är han inget vidare på. Långa meningslösa utläggningar om det uppenbara.

Ja, jag håller tyvärr med om att han var oväntat försiktig i sina kommentarer. Synd, för det lär ju finnas ett hav av erfarenhet att föra vidare.

Och sen håller jag med om att huvudkommentatorn har en märklig förmåga att sitta helt och hållet knäpptyst när det ändå sker omkörningar i racet. Märkligt. Det är så att man tror att dom har en annan bild som är fördröjd eller nåt liknande...Rossi går upp i ledningen och det är k-n-ä-p-p-t-y-s-t. Visst, jag ser ju med egna ögon, men liiite inlevelse i racet förväntar jag mig ändå.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP