Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grymt race av Lorenzo - inget snack om vem som varit snabbast i år.
Det kanske var det han behövde idag. Bli förbannad.Trots Simon i källarens galna infall och do or die stil så gör Jörgen en grym uppkörning och steker Stonis med råge, Jörgen är bäst i år.
Japp och tre bra race igen, härligt avslut på säsongen.Det kanske var det han behövde idag. Bli förbannad.
Kul också med Abrahams seger i Moto2, även om han hade flyt med att Elias tog ut sig och de andra, men han var ju med där uppe och körde grymt bra.
Marquez imponerar med sättet han hanterar pressen trots att han bara är sjutton baast.

Idag var det inte många rätt.1. Stoner vinner loppet
2. Nicky blir bästa U.S förare 2010
3. Valentino tar 2:a platsen från pedrobot 2010

Ja, verkligen, fifan vad bra han är.Lorenzo ger alla svar på tal#1
Har sagt det innan och säger det igen, om du slutar tycka så bra om Hayden och så illa om Pedrosa så kommer dina tips att bli mycket bättre.
Du får öva under uppehållet och komma igen med nya krafter och insikter 2011.
1. Lorenzo
2. Stoner
3. Rossi
4. Hayden
5. Spies
Du tippar med hjärnan och inte med hjärtat?Jag gillar Hayden, tycker inte om Pedrosa men lyckades ändå pricka in topp 3 på dagens race så jag fattar inte sambandet...![]()
Du tippar med hjärnan och inte med hjärtat?
Sådär jättesvinsnyggt var väl inte omkörningsförsöket på Simoncelli, jag vill ju gärna hoppas att han skakade på huvudet åt sitt eget försök och att han inte menade att Simoncelli helt enkelt skulle flytta på sig där.
Bilden av Rossi som tar farväl av sin M1a, kommer sitta kvar en stund i mitt Yamahahjärta.
Vad hände med hayden?? såg honom bara i sandfållan!
Nu såg jag..... bra fart i den lowsiden!

Sa Jörgen nåt om sina misstag i början. Var han förbannad på sig själv eller Simoncelli? Sas det nåt på presskonferensen? Hann inte se den.
...
Grin-Jörgen imponerade, tyvärr.
Dagens ros till Simon i Källaren när han stängde dörren för Grin-Jörgen
Bilden av Rossi som tar farväl av sin M1a, kommer sitta kvar en stund i mitt Yamahahjärta.
+1.
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |