MotoGP: Motegi - Japan - 2011

Ungtuppar som om några år framåt på allvar utmanar är Maverick Viñales och Jahaan Zarco (för att ta mina två personliga favoriter) kommer säkert med tiden vara med i MGP ledet och göra livet surt för både Marquez och Sic!!

vilken tid ska man ställa väckaren på?

Här har jag tragglat sida efter sida med strålningsnivåer och skit, men ingen har skrivit när skiten börjar..

ViaPlay säger 04:45 börjar racet 0500 då?

vilken tid ska man ställa väckaren på?

Här har jag tragglat sida efter sida med strålningsnivåer och skit, men ingen har skrivit när skiten börjar..

ViaPlay säger 04:45 börjar racet 0500 då?
Om du går in på www.motogp.com så kan du alltid se starttiderna för racen både i landet de är i och där du är. Finns på förstasidan.
125 kl. 05:00
Moto2 kl. 06:15
MotoGP kl. 08:00

Om du går in på www.motogp.com så kan du alltid se starttiderna för racen både i landet de är i och där du är. Finns på förstasidan.
125 kl. 05:00
Moto2 kl. 06:15
MotoGP kl. 08:00

Tack, jag kollade där som snabbast med mobilen men hittade inte tiderna, dumt nog kollade jag aldrig igen med datorn.

då ställer jag väckaren på 06:00, 125cc slangar jag hem senare

Som vanligt kan man se MotoGP på storbild på Rapido MCK, Skansbacken 4. Idag även Superbike VM från kl 12.00 och repriserna på MotoGP från kl 14.00
www.rapido.se

Inget vidare start - Rossi omkull och Stoner 10 hojlängder före de andra två Repsol-Hondorna redan första varvet...

Ett av de mest spännande racen på länge. Hade blivit än mer spännande om Stoner försökt jaga ikapp Lorenzo. Slog han av på takten när han insåg att han inte skulle komma ikapp?

satt och hoppades på en vurpa från stooner men inte ens den kunde han genomföra korrekt.
ett annorlunda supportrace till moto 2 får man väl säga...

Ett av de mest spännande racen på länge. Hade blivit än mer spännande om Stoner försökt jaga ikapp Lorenzo. Slog han av på takten när han insåg att han inte skulle komma ikapp?

jo det verkade så, bättre att komma i mål än inte alls. Han borde vara glad åt tredjeplatsen med tanke på hans incident när han var av. Redigt vobbel han hade :gnissla

Gillar inte när Lorenzo är före Stoner, jag blir otroligt nervös då. Stoner kan dock bli 4 alla resterande rejs om Lorenzo vinner, och fortfarande leda med 4 poäng. Det är en lättnad att tänka så :D Synd på Bautista, hade varit grymt om han höll sig på hjulen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti