sandstream
Guest
Jag tror inte heller att han gör det men det hade onekligen suttit som en fläskläppgthyni skrev:2453730Hayden vinner inte på PI, pungt!

Rossi är kungen på PI och det lär inte bli annorlunda i år om inget oförutsätt inträffar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte heller att han gör det men det hade onekligen suttit som en fläskläppgthyni skrev:2453730Hayden vinner inte på PI, pungt!

Sexa är mediokert.sandstream skrev:2453712Kul att mediokra Hopper vart sexa...
Det stämmer: det lär bli en f.d. 500-förare (eller möjligen 250-världsmästare) som vinner på Philip Island på söndag.sandstream skrev:Då är det väl bara killarna som kört 500 som kan vinna eller hur tänker du? Tänk om Hayden skulle vinna, då lär du ångra det där inlägget![]()
fezt skrev:2454721Kan ngn vara så snäll och lägga upp en länk där man kan tanka hem racet...
har missat det![]()
tur att man ligger på scandic hotell....Cliff Barnes skrev:2454741repris om en halvtimma 21,30 eurosport 2
El Presidente skrev:2454835Är det ngn vänlig själ som kan länka till ENBART intervjuerna efter MotoGP- räjjset??
Lyckades ju i fyllan o villan att felprogrammera videon så jag fick med hela räjjset (tack o lov!), men inte intervjuerna!
Har ICQ om ngn vill skicka den vägen eller kanske via ftp...?
Bug o bock på förhand mc-bröder!
Anders G skrev:2454928Snälla! Jag vill ha intrvjun som var under warmup lap![]()
Anders // Gull Racing
Jag sätter emot! Det med podiumet alltså. Kanske redan på PI. Jag vill minnas att #69 har varit på podiumet där två gånger redan i sin karriär - på denna bana för blåröksskolade förare....gthyni skrev:2453730Hayden vinner inte på PI, pungt!
skulle inte förvåna mig om han inte ens tar något podium mer i år.
Där ser man.Nyteknik skrev:2454595Sexa är mediokert.
Anders G skrev:2454928Snälla! Jag vill ha intrvjun som var under warmup lap![]()
Anders // Gull Racing
sandstream skrev:2455229Där ser man.
Undra då vad man ska kalla dem som kom 7:a och sämre...
De är såklart de mindre begåvade förarna i MotoGP.sandstream skrev:2455229Där ser man.
Undra då vad man ska kalla dem som kom 7:a och sämre...
PacMan skrev:2455267Det kan jag nog faktiskt fixa. PM:a en mailadress så skickar jag över imorn.
Om man regelbundet kommer bland de sista, som Ellison och Cardoso, är medioker i förhållande till de andra en bra beskrivning men kommer man regelbundet topp 10 så känns medioker inte som en korrekt beskrivning.gthyni skrev:2455831vissa är mediokra, andra hade en dålig dag och kan bättre
Vingmuttern är dock alltid på denna nivå
Med andra ord kan ingen av dessa förare vinna på söndag?Nyteknik skrev:Det stämmer: det lär bli en f.d. 500-förare (eller möjligen 250-världsmästare) som vinner på Philip Island på söndag.
Placerar man sig i mitten kan man väl kallas, om än lite elakt förstås, för medioker. Dock får man ju komma ihåg att medioker i MotoGP skulle vara omänskligt bra i vilken nationell serie som helst. Men man blir ju bedömd efter den omgivning man befinner sig i.sandstream skrev:2455941Om man regelbundet kommer bland de sista, som Ellison och Cardoso, är medioker i förhållande till de andra en bra beskrivning men kommer man regelbundet topp 10 så känns medioker inte som en korrekt beskrivning.
Med andra ord kan ingen av dessa förare vinna på söndag?
- Hayden
- Edwards
- Tamada
- Vermeulen
- Elias
- DePuniet
- Ellison
- Hoffman (körde han 500 eller 990 sitt debutår -02)

Kommer man regelbundet sist är man en usel förare jämfört med sina konkurrenter. Någons kompetens beror ju på vem/vad man jämför med. Jeremy Burgess skulle knappast kalla Hopkins för något annat än en medioker GP-förare. Du gör en annan bedömning. Tja...sandstream skrev:2455941Om man regelbundet kommer bland de sista, som Ellison och Cardoso, är medioker i förhållande till de andra en bra beskrivning men kommer man regelbundet topp 10 så känns medioker inte som en korrekt beskrivning.
Jag skrev att ingen som inte kört 500 eller varit 250-världsmästare lär vinna på söndag. Och ingen på din lista är ju precis någon het kandidat till vinsten.sandstream skrev:2455941Med andra ord kan ingen av dessa förare vinna på söndag?
- Hayden
- Edwards
- Tamada
- Vermeulen
- Elias
- DePuniet
- Ellison
- Hoffman (körde han 500 eller 990 sitt debutår -02)
Hayden ligger onekligen bäst till för att vinna av dem i listan, inget snack om det.Neutral skrev:2455954Placerar man sig i mitten kan man väl kallas, om än lite elakt förstås, för medioker. Dock får man ju komma ihåg att medioker i MotoGP skulle vara omänskligt bra i vilken nationell serie som helst. Men man blir ju bedömd efter den omgivning man befinner sig i.
I din lista är det ju bara Hayden som har en sportmössa att vinna, de andra är mediokra.![]()
En ganska medioker (he he) förare från BSB var ju och körde NSB på Sviestad. Han hade ju, trots knappa möjligheter att förberedda sig, inga svårigheter att köra ifrån allt motstånd.sandstream skrev:2455971Hade varit kul att se vad tex Cardoso och Ellison kunnat göra i NSBK på tex en likadan hoj som Lindström kör.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |