MotoGP - Malaysia Shell Advance

Jörgen fick sig ju en rejäl lektion förra gången han försökte sticka upp så det är klart att han slog av när han insåg att det inte skulle gå den här gången heller :hihi

Nädu, det tycker jag inte.

Jag tycker tvärtom att det var imponerande att han riskerade att krascha ur sig ut ett race så nära avslutning när han var så nära att få titeln.

Jag tror samtidigt att han efteråt tänkte efter och beslutade att vänta till PI med att trycka av dåkktårn och mula hans skadade ben ;)

äsch jorge är en liten puppy som sitter när husse rossi äger åt han att gör det. Han är säkert som sete gråter och hoppar upp o ner av smärta när rossi visar spåret.

äsch jorge är en liten puppy som sitter när husse rossi äger åt han att gör det. Han är säkert som sete gråter och hoppar upp o ner av smärta när rossi visar spåret.

Tur att inte eran stor-idol har visat spåret så mycket iår då (skadad eller frisk :fakta). Det är ju dyrt med näsdukar som du vet.

Jörgen är väl allt annat än en liten valp? Han visar ett självförtroende utan dess like!

Det är inte bara Rossi som är skillnaden, men det gick ju inte lika bra för Yamaha att bygga konkurrenskraftiga GP hojar innan han kom dit. Nu får vi se hur det går för dem att bygga en 1000 med input från FFA Spies och Lorenzo. Jag hoppas att det går bra, men det är inte självklart.

Rossi suger hästpung... kan inte den där gamla gubben inse att han är slut och låta någon ung talangfull förare ta Duccen nästa år.... grymt patetiskt när man inter fattar att man blivit för gammal..... inte nog att Jorge kör i 8or runt han i början på säsongen, han kan inte hålla sig på hjulen utan krashar som värsta nybörjaren..... nej jag fattar inte att vissa inte förstår att man skall lägga av i tid:tummenupp

Rossi suger hästpung... kan inte den där gamla gubben inse att han är slut och låta någon ung talangfull förare ta Duccen nästa år.... grymt patetiskt när man inter fattar att man blivit för gammal..... inte nog att Jorge kör i 8or runt han i början på säsongen, han kan inte hålla sig på hjulen utan krashar som värsta nybörjaren..... nej jag fattar inte att vissa inte förstår att man skall lägga av i tid:tummenupp

Nu trycker Du kanske inte tillräckligt hårt på ironi-knappen=)

Genom att sticka till Ducati för att slippa förnedringen att vara andreförare åt Yamaha ytterligare en säsong?
Som jag förstått det har han ca 40-50 miljoner skäl att gå till Ducati plus att han får jobba ihop med folk han gillar.

Tänk om alla Rossi dårar kunde inse att det jag skrev skriver dom om alla andra förare och jag var desutom snällare än de flesta:D
Och hur många är de Rossi-dårar som skriver som du fast om andra förare? 2 st? 3 st?

Du är själv rätt bra på att skriva konstiga och fördömande inlägg om ditten och datten så ta det lugnt med spjuten i tältet :tummenupp

Det man med säkerhet kan säga är att det var bättre förr! Titta på 2006, så lidelsefullt vackert & spännande det kan vara, racing in i sista avgörande runda!

Som jag förstått det har han ca 40-50 miljoner skäl att gå till Ducati plus att han får jobba ihop med folk han gillar.

Och hur många är de Rossi-dårar som skriver som du fast om andra förare? 2 st? 3 st?

Du är själv rätt bra på att skriva konstiga och fördömande inlägg om ditten och datten så ta det lugnt med spjuten i tältet :tummenupp

Du fattade inte att det bara var ett skruvat skämt...... här kastas inget spjut... den som är utan skuld kastar första stenen :D

Det är ju helt klart att dom kan mer om mc än om djur på viasat motor.

en mås som väger 6kg???

"felipe massa kolliderade med en fjäder som vägde 800g"

Elias badshorts ser nästan ut som jeans. :gnissla

Lorenzo_Elias_fueron_reyes_noche.jpg

Dags att stänga tråden. Skärpa till sig och gå vidare kanske?
Nja, efter PI får man nog fortsätta här, betydligt roligare.

Tristare än dagens race är svårt att hitta, rena SMC-utflykten igen med alla i en lång rad. Enda ljuspunkten var väl att Hayden inte slocknade som han brukar göra.

Men Jörgen fortsatte bearbetningen av Råssi i helgen. Man kan säga att Råssi var ganska långt ifrån att ens få visa sin bearbetning. Han fick bearbeta Hayden istället. Imponerande :gnissla:näsblod
I går var Grin-Jörgen bättre men det var trots allt Rossi, Hayden och Stoner som stod för underhållningen.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla