Motogp live på nätet?

Tackar och puss och kram på er, jag trodde loppet är kört.Nu sitter jag och tittar på Motogp på datorn :yoparty

Alltså, är det bara för mig det inte funkar? Jag hör ljudet, men den enda bild som syns är en grön ruta. Vad gör jag för fel? Har provat ett gäng olika codecs, med samma resultat.

Alltså, är det bara för mig det inte funkar? Jag hör ljudet, men den enda bild som syns är en grön ruta. Vad gör jag för fel? Har provat ett gäng olika codecs, med samma resultat.

samma här, har av instalerat massvis nu o instalerar igen för det har ju funkar förr.

NU när jag instalerat om allt med en nyare verions fyck man bara en ny färg på skärmen!! Finns det inget program som kan fixa detta?

samma här, har av instalerat massvis nu o instalerar igen för det har ju funkar förr.

NU när jag instalerat om allt med en nyare verions fyck man bara en ny färg på skärmen!! Finns det inget program som kan fixa detta?

Jag får ju fram ljudet men inte bilden. bara massa färg

Last edited:
Kan det bli bättre, nästan iaf:tuttar
//MH

Jag kör med Vista och mediaplayer.
Har ej gjort ngt, funkar iaf?
//MH

Bifogat

• IMG_0054.JPG
    IMG_0054.JPG
    46.3 KB · Visningar: 81
Jag får ju fram ljudet men inte bilden. bara massa färg

Klassiskt WMP strul:
Varför blir bilden ibland grön och upp-och-ner?
Detta fel gäller Windows Media player och kan åtgärdas på tre sätt, varav den optimala lösningen står först:
1) Uppdatera bildskärmsdrivrutinen
2) Gå in under Tools/Options/Performance/Video acceleration. Dra slidern till "none"
3) Skala upp videon till 200%. Gå in under View / Video Size / 200.

Något av detta funkar i 8 fall av 10.

Jag fick inte euchannels att funka i Firefox även fast IE tillägget var installerat. Körde samma sida i IE istället och det funkar kanon :tummenupp

Klassiskt WMP strul:
Varför blir bilden ibland grön och upp-och-ner?
Detta fel gäller Windows Media player och kan åtgärdas på tre sätt, varav den optimala lösningen står först:
1) Uppdatera bildskärmsdrivrutinen
2) Gå in under Tools/Options/Performance/Video acceleration. Dra slidern till "none"
3) Skala upp videon till 200%. Gå in under View / Video Size / 200.

Något av detta funkar i 8 fall av 10.

Tackar! Tog hem senaste drivrutinen och nu funkar det! :tummenupp

Klockrena länkar! Fast funkar sådär nu för min egen del, buffrar mest hela tiden, är väl många som nyttjar länkarna för att titta på MotoGp :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman