Motogp live på nätet?

Hmmm... kan någon verifiera om Channelchooser eller startbladet.se/webtv
fortfarande fungerar? Sedan några dagar är det bara "svart i rutan" på
Channelchooser - "Eurosport Spain" och likaså på Startbladet - Eurosport.

Hmmm... kan någon verifiera om Channelchooser eller startbladet.se/webtv
fortfarande fungerar? Sedan några dagar är det bara "svart i rutan" på
Channelchooser - "Eurosport Spain" och likaså på Startbladet - Eurosport.

Channelchooser -eurosport fungerar (men en kass bild), men på Startbladet funkar inte -eurosport:huvet

KLickar man på eurosport på startbladet så visar dom golf....

Faaaaaaaaaan, varför har det slutat fungera för mig nu då????
Funkade fint tidigare och jag har inte gjort ngt...

Äh, det var bara att starta om datorn så fungerade allt som tidigare, höll på att få hjärtstillestånd..:yoparty

Last edited:
Faaaaaaaaaan, varför har det slutat fungera för mig nu då????
Funkade fint tidigare och jag har inte gjort ngt...

Äh, det var bara att starta om datorn så fungerade allt som tidigare, höll på att få hjärtstillestånd..:yoparty

Men de visar golf ännu och skulle inte va golf innan heller de har ju fel kanal :huvet

På en väldigt känd svensk torrent sida så lägger en kille upp alla race eftersom, till skillnad från att streama så hamnar ljudet rätt vilket är helt klart positivt!

Visst lite surt att inte se live men vad gör man..

Fick detta svar..

Hej och tack för ditt e-postmeddelande!

Eurosport försvinner inte ur Com Hems utbud utan kommer liksom tidigare att finnas tillgänglig i vårt digitala utbud (Eurosport och Eurosport2)

Anledningen att Eurosport lyfts ur vårt Analoga grundutbud är att vi regelbundet ser över vårt tv-utbud för att hålla det aktuellt. Våra egna undersökningar visar att en majoritet av våra kunder föredrar att se mer svenskt sportinnehåll. De nya kanalerna motsvarar våra kunders önskemål innehållsmässigt.

TV4 Sport (f.d. SPORT-Expressen) kommer att storsatsa på att sända intressant sport och visa toppfotboll från Serie A med bl a Zlatans Inter, La Liga och dam-VM i fotboll. Man satsar även på svensk idrott, bl a Superettan och Hockeyallsvenskan. Därutöver alpint, friidrott, hästsport, motorsport och handboll samt sportserier och sportfilmer.

Med vänlig hälsning

Com Hem AB
Kundservice
XXX XXX

Vem fan är Zlatan??? :näsblod

Fick detta svar..

Hej och tack för ditt e-postmeddelande!

Eurosport försvinner inte ur Com Hems utbud utan kommer liksom tidigare att finnas tillgänglig i vårt digitala utbud (Eurosport och Eurosport2)

Anledningen att Eurosport lyfts ur vårt Analoga grundutbud är att vi regelbundet ser över vårt tv-utbud för att hålla det aktuellt. Våra egna undersökningar visar att en majoritet av våra kunder föredrar att se mer svenskt sportinnehåll. De nya kanalerna motsvarar våra kunders önskemål innehållsmässigt.

TV4 Sport (f.d. SPORT-Expressen) kommer att storsatsa på att sända intressant sport och visa toppfotboll från Serie A med bl a Zlatans Inter, La Liga och dam-VM i fotboll. Man satsar även på svensk idrott, bl a Superettan och Hockeyallsvenskan. Därutöver alpint, friidrott, hästsport, motorsport och handboll samt sportserier och sportfilmer.

Med vänlig hälsning

Com Hem AB
Kundservice
XXX XXX

Vem fan är Zlatan??? :näsblod

Kan du inte svara tillbaka att "Vem fan bryr sig om en liten fjant nolla som Zlatte blatte super skit mega tönt ultra mes och alla andra tönt fotbolls nördar, vi vill se Valentino Rossi och Stoner"

By the way är det någon annan som får något annat än Golf och numera Eurosport News på startbladet??????

http://www.channelchooser.com/ kollar jag på just nu, KASS jäkla bild.

på euchannel.net "Eurosport russia" visar dem news, det finns INGEN "Eurosport Spain" ....blir galen.

(jag har eurosport hemma men är inte hemma just nu :huvet )

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT