Jag har mailat Ducati om att vi har en läktarexpert här i Sverige som gärna benar ut alla deras problem och som dessutom är en hejjare på däckproblematiken..![]()
Sege är bra mycket snabbare än dig Roffe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mailat Ducati om att vi har en läktarexpert här i Sverige som gärna benar ut alla deras problem och som dessutom är en hejjare på däckproblematiken..![]()
Sege är bra mycket snabbare än dig Roffe...
Senast som Gilera hade 2st hojar på ett podium var för 52 år sen. 1957 så var Libero Liberati och Rob McIntyre på podiumet. I helgen så var Simoncelli och Locatelli på podiet.
![]()
Jag stod brevid Pedrosa på den tiden då han körde 125a nere på Assen och då nådde han upp till armhålan på mig.På tal om små eller stora förare, ni som såg BBCs sändning från starten och besöket hos Dainesse, var det verkligen Pedrosas ställ som han jämförde med Rossis eller var det en barnmodell?
![]()
Jag stod brevid Pedrosa på den tiden då han körde 125a nere på Assen och då nådde han upp till armhålan på mig.
Skulle tro att skinstället är från den tiden..![]()
Helgens 125GP-race slog ett nytt rekord i antal vurpor under ett körpass. 32st krascher blev det under racet. Tidigare rekord är 28st krascher från 125GP-racet 2002 i Portugal. Endast en av krascherna i helgen ledde till en skada. Amerikanen Cameron Beaubier som kör för KTM bröt sin vänstra handled.
Inte ett enda PM. Inte förväntat heller.Oj då, passa er så ni inte blir bannade. Swedie har säkert fått 15 PM om den här tråden redan
Tyckte racet var rätt trist, men Pedrosa livade upp det på slutet med grym körning.
Håller med de tidigare inläggen om att BBC är suveräna, funderar nästan på att tanka deras sändningar i framtiden.
Inte ett enda PM. Inte förväntat heller.
I övrigt vill jag se rejset... men hur.. hmm
Jag stod brevid Pedrosa på den tiden då han körde 125a nere på Assen och då nådde han upp till armhålan på mig.
Skulle tro att skinstället är från den tiden..![]()
Undrar om Oscar kan gräva fram bilden där han och Ullis står bredvid Dani? Ullis ser ut som en amazonkvinna i jämförelse och alla som sett henne vet att hon är tiny.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |