MotoGP Le Mans .

Oj då, passa er så ni inte blir bannade. Swedie har säkert fått 15 PM om den här tråden redan :hihi

Tyckte racet var rätt trist, men Pedrosa livade upp det på slutet med grym körning.

Håller med de tidigare inläggen om att BBC är suveräna, funderar nästan på att tanka deras sändningar i framtiden.

18-åriga Fransyskan och Mc Donald´s anställde Ornella Ongaro som inte klarade av att kvala in till 125GP.

ornellaongaro.jpg

Senaste tjejen som klarade att kvala in till ett GP är Marketta Janakowa 2004.

Last edited:
Senast som Gilera hade 2st hojar på ett podium var för 52 år sen. 1957 så var Libero Liberati och Rob McIntyre på podiumet. I helgen så var Simoncelli och Locatelli på podiet.

gilera.jpg

Last edited:
Mind over size..

Senast som Gilera hade 2st hojar på ett podium var för 52 år sen. 1957 så var Libero Liberati och Rob McIntyre på podiumet. I helgen så var Simoncelli och Locatelli på podiet.

gilera.jpg

Jag tycker det är såååååååå jäkla fränt likt humlan som är för stor att flyga men gör det trots allt, att se Simoncelli "STORA"kropp jämfört med alla halva män/pojkar vinner ändå..
Han visar tydligt att den mentala biten är viktigare/starkare än småpojkar/Liten vikt..
Han kommer bli ett elände att besegra när han kliver upp i den stora klassen..
Jag ger mig sjutton på att alla 17/18 som redan kör 800 cc nu skramlar till ett nytt 250 kontrakt ett par år till,bara för att slippa ha han där....:hihi:hihi

Jag längtar efter att få se han där,och min gissning blir nog att han styr en Kawa nästa år nu när Melandri visar vägen hur den ska köras.
Jag ger mig sjutton på att dom säljer några extra helikoptrar och någon U-båt till,och kan därför plöja ner lite guld i GP cirkusen igen..;=)

Vad tror ni?
Roffe som kåserar lite..:tummenupp

På tal om små eller stora förare, ni som såg BBCs sändning från starten och besöket hos Dainesse, var det verkligen Pedrosas ställ som han jämförde med Rossis eller var det en barnmodell?

:D

Peddo

På tal om små eller stora förare, ni som såg BBCs sändning från starten och besöket hos Dainesse, var det verkligen Pedrosas ställ som han jämförde med Rossis eller var det en barnmodell?

:D
Jag stod brevid Pedrosa på den tiden då han körde 125a nere på Assen och då nådde han upp till armhålan på mig.
Skulle tro att skinstället är från den tiden..:tummenupp

Jag stod brevid Pedrosa på den tiden då han körde 125a nere på Assen och då nådde han upp till armhålan på mig.

Han har nog inte växt så mycket sedan dess...Lill-Peddot!! :)

Och hur fan ser han ut Marco S!!?? :va Som en galning för tusan. Jo...och han är väl förvisso lite lätt galen oxå.

Ratthapark Wilairot råkade ut för en liknande olycka som Valentino Rossi råkade ut för i januari. När han i sin lägenhet i Spanien skulle slå ihop sin bärbara dator gick glasbordet sönder och han skar upp sin hand. Han hade fortarande stygnen på handen under hela helgen och hade väldigt ont. Han fick bromsa med enbart långfingret för det gjorde minst ont så.

Helgens 125GP-race slog ett nytt rekord i antal vurpor under ett körpass. 32st krascher blev det under racet. Tidigare rekord är 28st krascher från 125GP-racet 2002 i Portugal. Endast en av krascherna i helgen ledde till en skada. Amerikanen Cameron Beaubier som kör för KTM bröt sin vänstra handled.

Helgens 125GP-race slog ett nytt rekord i antal vurpor under ett körpass. 32st krascher blev det under racet. Tidigare rekord är 28st krascher från 125GP-racet 2002 i Portugal. Endast en av krascherna i helgen ledde till en skada. Amerikanen Cameron Beaubier som kör för KTM bröt sin vänstra handled.

Hade ju inte varit tråkigt om de slängde in Sturla på hans hoj om han inte köra.

Oj då, passa er så ni inte blir bannade. Swedie har säkert fått 15 PM om den här tråden redan :hihi

Tyckte racet var rätt trist, men Pedrosa livade upp det på slutet med grym körning.

Håller med de tidigare inläggen om att BBC är suveräna, funderar nästan på att tanka deras sändningar i framtiden.
Inte ett enda PM. Inte förväntat heller.

I övrigt vill jag se rejset... men hur.. hmm

Sturla Fagerhaug
"I had an ok start. I passed a couple of guys and was riding at a steady pace. I was getting more confident about the grip level and lap by lap I was trying to catch the group in front of me. Then I lost the rear. It is quiet annoying because I was in the top 15. The bike was okay, except for some small problems I could see, so I rejoined the race but then I crashed out again and that was it. I didn't really manage to do what I hoped this weekend but the weather made things difficult. I hope to do better next time."

sturla.jpg

Undrar om Oscar kan gräva fram bilden där han och Ullis står bredvid Dani? Ullis ser ut som en amazonkvinna i jämförelse och alla som sett henne vet att hon är tiny.

Back