Nursey
Utan lem
Automan99 skrev:2326709inte precis , men är mycket skadeglad emot rossi . Jag har inte missat ett race på 4 år . rossis vinster och framgångar var skoj dom första 3 sesongerna .Att det svider lite i ögat på dig förstår jag han är hju så trevlig , men detta är racing och se samma person dominera och vinna så många race är verkligen inte kul på något sätt hur trevlig och sprallig han än må vara .
Trevlig förare...? Det är ju gulligt men jag tror inte att någon kollar på MotoGP för att se hur trevlig Rossi är efteråt...(med vissa "Bukkakkeforumsundantag" här och där kanske

Synd att du är skadeglad mot en person som har satt ribban högre för att han är så pass duktig..är det inte det sport handlar om? Att pressa fram nya rekord o gå över gamla gränser? Om ingen ligger i täten finns det ju inget att försöka överträffa. Att Rossi gjort det, tyder ju på att de andra inte har haft vad som krävs.
Jag är inte fanatiker av någon förare utan blir imponerad om jag ser att någon kör bra..sedan är det kul om någon utvecklas tydligt och förbättras.