MotoGP Istanbul 22/4 -O7

• Thread starter Thread starter Zee
  • Start date Start date
Var ett roligt race tycker jag. Mkt närkamper och spänning =)

Men jag kan inte fatta hur Eurosport (norska iaf) kan ta en reklampaus när det var som mest fighter mellan 5 förare!! När man kom tillbaka till racet har helt plötsligt Hopkins nere på 7e placering fårn att innan reklamen vart på en 3e.
Att det var Michelins reklam med Kentucky Kid också gjorde bara att man blev ännu mer irriterad och kräkfärdig!!

Nu kommer Rossi-fuckona skrika om regeländring så att Rossi får ha bättre däck än de andra.

Världsmästaren förnedrar Rossi. Underbart. Vad ska talibanerna säga nu?

E du helt tappad eller?
Säg 1 race där Hayden taigt Rossi där båda kört till målinjen och materialet fungerar som det skall? Hemma race räknas givetvis inte.

Och du...

500/MotoGp titlar:
Rossi 5

MotoGP
Bonnen 1 (som han vann på tur dessutom) :hihi

Last edited:
Om inte om varit hade min moster haft pungkulor och varit min morbror
:) Mycket roligare när någon använder "om" i sina ursäkter...

Se så, lugna dig nu. Jag skiter fullständigt i att Rossi inte vann, eller ens kom på pallen. Hoppas det snart kommer något kärt Rossi-fucko som du kan hoppa på.

Pedrosa har nu lyckats köra på och omkull andra förare 2 gånger på 5 race. :gnissla

Tyckte inte det såg ut som Pedrosas fel denna gång, men jag kanske såg fel på reprisen. Såg mer ut som att han inte hade någonstans att ta vägen & hamnade mitt i gröten...

Oliver jacque vad det väl som var inblandad i den incidenten ?

Randy de puniet kom väl i mål ?

Oliver var det som blev påkörd, som hade Edwards framför sig att ta hänsyn till. Något som inte verkar vara Pederosas starka sida när han nu lekte mc-domino igen.

E du helt tappad eller?
Säg 1 race där Hayden taigt Rossi där båda kört till målinjen och materialet fungerar som det skall? Hemma race räknas givetvis inte.
Sista racet förra säsongen till exempel.Bara Rossifuckon deluxe tror att man vinner ett VM "på tur".

E du helt tappad eller?

Och du...

500/MotoGp titlar:
Rossi 5

MotoGP
Bonnen 1 (som han vann på tur dessutom) :hihi
Valencia 2005, Valencia 2006, Laguna Seca 2005, Laguna Seca 2006 (Hayden är inte från Kalifornien, Laguna Seca är inte hans hemmabana).

Ja det var Oliver som var inblandad, men det verkade som om Peddy körde på hans bakhjul först ...
Nästan 3 Duccar på pallen :)
alla 4 Duccarna bland de 9 bästa ... jodå, ganska bra facit för en liten motorcykelfabrik :D

Sista racet förra säsongen till exempel.Bara Rossifuckon deluxe tror att man vinner ett VM "på tur".
Nu svor du i kyrkan; det är förbjudet att ens nämna det faktum att Rossi ledde VM inför sista racet 2006, och lyckades sumpa titeln trots pole position.

Tyckte det var ett helt ok race att kolla på!! Skapligt faccinerande att se effekt av däcksval, Rossi hade det ju inte lätt med de sulorna. Bommade om det kom en repris på Rossis "avåkning" om det var den som var grunden till den andra vurpan, de andra fick välja fel spår o effekt såg vi ju alla.

Glömde givetvis nämna att det inte räknas om man kanat av banan dessutom. :hihi
Det är väl bättre att vi kommer överens om att det aldrig räknas om Rossi får stryk. Idag exempelvis hade förarna på plats 1-9 bara dyngflyt; Rossi är den rättmätige och värdige vinnaren idag.

Fasiken va kul att följa denna tråd - snart samma låga nivå som på inläggen som på Zandlåda.com!! :rofl

/Fürstenhoff.
Jag tror att det blir svårt att höja tråden till den nivån.

Det skulle väl vara det enda undantaget

Nope

Laguna Seca 2005,
Nope

Laguna Seca 2006 (Hayden är inte från Kalifornien, Laguna Seca är inte hans hemmabana).
(Med risk för att bli grillad) Inte riktigt. Han har kört överlägset mest varv på Laguna Seca gentemot de andra förarna. Undantag Edwards möjligen. Sitter man dessutom på det ett av de bättre materialen och VM mästarens maskin dessutom nästan skär så ska man vinna. Ngt annat hade varit ett skämt.

Det är väl bättre att vi kommer överens om att det aldrig räknas om Rossi får stryk. Idag exempelvis hade förarna på plats 1-9 bara dyngflyt; Rossi är den rättmätige och värdige vinnaren idag.

Absolut inte, dock får det väl räknas som att man har problem om man vurpar av banan. Om inte innan så definitivt efter. Dock intsämmer inte "Bönderna"tm i detta, bara om det drabbar Bonnen

Last edited:
Well done Stoner!! :yoparty Hann vann helt rättvist Racing hanlar om att komma först imål och det gjorde han idag! Rätt däck, rätt kurvtagning, rätt tur! Vem som kunde ha vunnit om allt varit annorlunda e HELT ointressant tycker jag!:huvet

Ducati krossar skulle man kunna samanfatta det hela med!
Alla Ducati va i topp på nästan all statistik.

Göööött! Bara fortsätta gasa i Kina om två veckor!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back