MotoGP Istanbul 22/4 -O7

• Thread starter Thread starter Zee
  • Start date Start date
Nu jäklar. Håller :tummenupp för att Rossi vinner och att Hayden kommer tvärsist. Varvad 17 gånger av chief-flag som cyklar runt utanför banan.

BAH. Hålla på Rossi är trist. Capirossi :tummenupp

Last edited:
Japp och spännande blir det, Och jäklar var Elias är taggad, det laddas stenhårt, hoppas de håller sej kvar på hjulen bara.. :)

Nu kommer Rossi-fuckona skrika om regeländring så att Rossi får ha bättre däck än de andra.

Världsmästaren förnedrar Rossi. Underbart. Vad ska talibanerna säga nu?

Nu kommer Rossi-fuckona skrika om regeländring så att Rossi får ha bättre däck än de andra.

Världsmästaren förnedrar Rossi. Underbart. Vad ska talibanerna säga nu?
Vad bra för världsmästaren att Rossi fick problem. Då fick ju sopan vara med i tv en liten stund iaf...

Vad bra för världsmästaren att Rossi fick problem. Då fick ju sopan vara med i tv en liten stund iaf...
Aha, så när Rossi kör slut på däcken har han 'problem'? Alla andra får sina däck att hålla.

Ibland är Rossi-fuckon bara för mycket.

Aha, så när Rossi kör slut på däcken har han 'problem'? Alla andra får sina däck att hålla.

Ibland är Rossi-fuckon bara för mycket.
Jag kallar det för problem. Vad vet du om att det är däcken som är slut? Det såg inte särskilt stabilt ut från första början. Men låt säga att det var däcken som gav upp. Likväl ett problem.

Ibland är bara du för mycket.

Var det inte ganska uppenbart att yamman hade problem idag?
Aha, så det ingår inte i förarens uppgift att ställa in hojen och att få däcken att hålla hela racedistansen? Eller?

Jag kallar det för problem. Vad vet du om att det är däcken som är slut? Det såg inte särskilt stabilt ut från första början. Men låt säga att det var däcken som gav upp. Likväl ett problem.

Ibland är bara du för mycket.
Nej, blir man omkörd av De Puniet och Hoffman borde man ha minst tvåhjulspunka. :rofl

Last edited:
"Fick problem"?. Du kanske menar att han blev regelrätt om- och ifrånkörd? :)
Jag menar att hade det inte varit för Rossis uppenbara problem hade inte Hayden, eller ens Hoffman, kunnat göra en regelrätt omkörning och definitivt inte kunnat köra ifrån Rossi :)

Jag menar att hade det inte varit för Rossis uppenbara problem hade inte Hayden, eller ens Hoffman, kunnat göra en regelrätt omkörning och definitivt inte kunnat köra ifrån Rossi :)
Om inte om varit hade min moster haft pungkulor och varit min morbror (och Biaggi hade vunnit VM).

Så ska det se ut! :D Grattis Stoner till vinsten :yoparty Elias till andra & speciellt Capirex till tredje platsen! :tummenupp
Ducati top 4 med Barros, inte så pjåkigt... :)

Pedrosa har nu lyckats köra på och omkull andra förare 2 gånger på 5 race. :gnissla

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar