Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
VA FAN MOTOGP WEBSIDAN LAGGAR HELT KOMMER INTE IN!!!!!!!!![]()
Inte då, han rejsar. Om inte fjanten Hopkins flyttar på sig blir han uttyckt. Inget konstigt med det.Tycker Rossi är lite väl hänsynslös?
http://images.motogp.com/en/motogp/lt_gp.htm
Testa den länken om den tar dig direkt till livetimingen
Vad bra för världsmästaren att Rossi fick problem. Då fick ju sopan vara med i tv en liten stund iaf...Nu kommer Rossi-fuckona skrika om regeländring så att Rossi får ha bättre däck än de andra.
Världsmästaren förnedrar Rossi. Underbart. Vad ska talibanerna säga nu?
Aha, så när Rossi kör slut på däcken har han 'problem'? Alla andra får sina däck att hålla.Vad bra för världsmästaren att Rossi fick problem. Då fick ju sopan vara med i tv en liten stund iaf...
Aha, så när Rossi kör slut på däcken har han 'problem'? Alla andra får sina däck att hålla.
Ibland är Rossi-fuckon bara för mycket.
Vad bra för världsmästaren att Rossi fick problem.
Jag kallar det för problem. Vad vet du om att det är däcken som är slut? Det såg inte särskilt stabilt ut från första början. Men låt säga att det var däcken som gav upp. Likväl ett problem.Aha, så när Rossi kör slut på däcken har han 'problem'? Alla andra får sina däck att hålla.
Ibland är Rossi-fuckon bara för mycket.
Aha, så det ingår inte i förarens uppgift att ställa in hojen och att få däcken att hålla hela racedistansen? Eller?Var det inte ganska uppenbart att yamman hade problem idag?
Nej, blir man omkörd av De Puniet och Hoffman borde man ha minst tvåhjulspunka.Jag kallar det för problem. Vad vet du om att det är däcken som är slut? Det såg inte särskilt stabilt ut från första början. Men låt säga att det var däcken som gav upp. Likväl ett problem.
Ibland är bara du för mycket.
Jag menar att hade det inte varit för Rossis uppenbara problem hade inte Hayden, eller ens Hoffman, kunnat göra en regelrätt omkörning och definitivt inte kunnat köra ifrån Rossi"Fick problem"?. Du kanske menar att han blev regelrätt om- och ifrånkörd?![]()
Aha, så det ingår inte i förarens uppgift att ställa in hojen och att få däcken att hålla hela racedistansen? Eller?
Om inte om varit hade min moster haft pungkulor och varit min morbror (och Biaggi hade vunnit VM).Jag menar att hade det inte varit för Rossis uppenbara problem hade inte Hayden, eller ens Hoffman, kunnat göra en regelrätt omkörning och definitivt inte kunnat köra ifrån Rossi![]()
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |