VRM Roffe
Nordisk och Svensk Mästare 50cc Classic
- Gick med
- 20 Apr 2004
- Hoj
- Gröna faran,Suzuki GSX1100R Minarelli Silverbullit Derbi 70cc RS-125
Förstår inte vad lipsill och upptäcka nya saker har med hårdhet att göra! Har umgåtts tidigare med en "äventyrare" som har åtminstone ett världsrekord i bergsbestigning och som inte ett dugg hård utan väldigt ödmjuk!
Jag blir bara trött på killar/gubbar som är så förlegade som du verkar vara! Hårdhet för er är att föneka att man har ont eller känslor!
Ville du misstolka mig eller läste du fel gällande IOM?
Återigen bevisar du den löjliga manlighetsprincipen med att säga våga!
Personligen skulle jag gärna köra IOM men med en dotter på 4,5mån och familjeförsörjare är det inte ett alternativ för mig(är även för dålig förare)!
Jag tycker lite synd om dig då du verkar vara i stadiet då killar uttrycker sina känslor med att slå varandra på axeln!
Edit: japp hela inlägget är offtopic...
Jag förstår inte vad du vill uppnå med det här inlägget?
Som du skriver som någon taskig form av ursäkt att det är Offtopic?
Jaaaaaaaaaaaaaaa Det här är en Machoform av att känna Adrenalinet,Testosteronet rusar i en när man rejsar för att sen dunka varandra i ryggen i depån och garva åt en dålig inbromsning eller liknande..
Att komma här och snacka om en mjukis till bergsklättrare som du är kompis med imponerar inte på en del individer i den här flocken av Män med hår på ryggen..
Jag förstår om du vill vara en levande pappa till din dotter och vi har barn med.
Men att leva ett liv utan spänning är inget liv i mitt perspektiv därför så älskar jag att fortfarande tänja gränser trots mina snart 52 år..
Jaaa Elwe jag och några fler biter säkert ihop våra käkar när vi har ont.
Men det beror nog på att vi inte tycker det är speciellt manligt att lipa...
Och i lördags var jag skitförbannad i depån så känslor det har jag massor av...
Det finns plats för både mjuka och hårda killar och bara för att
jag är hård,tuff men skoningslös,så tycker jag inte synd om dig för det...
Inte ens lite..