MotoGP-foton från Assen 2005

oscar skrev:
Jag och Pålle gick förbi Hopkins i depån och han är iaf längre än 1,55...


I Linköping så kommer jag gå att ta på mig för 50:- per person! :D
Enligt MotoGP.com är Hopkins 1,55 cm.
 
valmers skrev:
Enligt MotoGP.com är Hopkins 1,55 cm.

Då var det nog honom jag trampade på utanför RedBull-tältet...
165-170cm är han nog, han är kort men ingen midget.

/Joakim
 
Vilka härliga bilder, ni måste haft riktigt kul! :) Också roligt att se hur avspänd Rossi är!
 
050622_rossi01.jpg
 
Max skrev:
Tackar!

Har en 20D med Sigma EX 18-50/2,8 och EX 70-200/2,8 (ibland med 1.4x-konverter).
Å fasiken. Jag var inne på din 70-200 innan jag bestämde mig för 70-300. Mkt nöjd med den.
Än en gång, fina bilder. Men kan du inte lägga upp dina favoriter i typ 800 format.
 
MikkE skrev:
Å fasiken. Jag var inne på din 70-200 innan jag bestämde mig för 70-300. Mkt nöjd med den.
Än en gång, fina bilder. Men kan du inte lägga upp dina favoriter i typ 800 format.
Du är medveten om att de små bilderna är länkade till bilder i "1024-upplösning"?

Så då kan du ta några och krympa dom till 800 ;)
 
MikkE skrev:
Å fasiken. Jag var inne på din 70-200 innan jag bestämde mig för 70-300. Mkt nöjd med den.
Än en gång, fina bilder. Men kan du inte lägga upp dina favoriter i typ 800 format.

Gött Max, du är kungen bakom kameran!! Både Rossi och Oscar på samma bild.. snacka om idolfoto! :D

BTW: mikke, AF 70-300 (2500kr) och EX 70-200 (8000kr) är inte i riktigt samma liga?! Jag väntar själv på mitt AF 70-300 till min 20D eftersom jag inte har råd med EX objektivet just nu..

/KetogaN
 
Last edited:
Fan va ultra-kewla bilder! :yoparty

Vale = :cdevil
 
Mer mer mer.





De flesta uppmärksammade Safety Car-M6:an






Sete-fotograferingen "Behind the scenes"


"Flytta dig, Sete syns inte!"


Varvtid: 4-5 minuter?


 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top