MotoGP-foton från Assen 2005

MYCKET snygga bilder Max! Det är ju inte annat än att man blir lite avis, det må jag säga. MotoGP, depåbesök, Telefonica Moviestars pressfotografering, möte med Rossi och underbara bilder. Jojo... :)

Har ej fått chansen att testa Canons senare kameror, tänker då på 350D och 20D, men har testat 10D och äger 300D själv. Underbara kameror är det, och objektivutbudet är ju hur stort som helst känns det som. Får jag någon gång råd att köpa objektiv i Sigmas EX-klass så vet jag nu att jag skall göra det. Imponerande bildkvalité, verkligen.. Jag antar att du är förtjust i de? ;)
 
induce skrev:
MYCKET snygga bilder Max! Det är ju inte annat än att man blir lite avis, det må jag säga. MotoGP, depåbesök, Telefonica Moviestars pressfotografering, möte med Rossi och underbara bilder. Jojo... :)

Har ej fått chansen att testa Canons senare kameror, tänker då på 350D och 20D, men har testat 10D och äger 300D själv. Underbara kameror är det, och objektivutbudet är ju hur stort som helst känns det som. Får jag någon gång råd att köpa objektiv i Sigmas EX-klass så vet jag nu att jag skall göra det. Imponerande bildkvalité, verkligen.. Jag antar att du är förtjust i de? ;)
Tack ska du ha!

Ja, objektiven är jag jättenöjd med, men man vill ju alltid ha ännu bättre!
 
Nemas problemas!

Jo, visst är det så. Mycket vill ha mer, och det känns aldrig som om man blir nöjd. Men någonstans får man ju sätta gränsen. Själv är jag inte mer än en hobbyfotograf så de rejält dyra objektiven är uteslutna. Men Sigmas objektiv känns väldigt prisvärda, något man kan behålla sålänge de inte byter socket eller vad man nu kallar det. Som det är nu har jag bara EFS-objektivet och en billig telezoom från Tamron, men det får väl duga sålänge.. :P

Nåja, nog om foto, får kommentera på din hemsida fortsättningsvis istället.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top