MotoGP - fett

Du upptäckte alltså ett 2½ år gammalt klipp idag...?

Det var förmodligen ett av dom få lopp som faktiskt var riktigt roliga att kolla på 2008.

Gammalt eller inte, den fajten kan man se om och om igen....

Helt klart ett grymt lopp, jag tycker dock att fighten mellan Rossi och Lorenzo är snäppet värre från 2009.

Jag satte ihop ett litet klipp från det racet, finns att tankas HÄR!

Ni kan maxa Er lina, det är snabb upload!

Mvh
hyll

Helt klart ett grymt lopp, jag tycker dock att fighten mellan Rossi och Lorenzo är snäppet värre från 2009.

Jag satte ihop ett litet klipp från det racet, finns att tankas HÄR!

Ni kan maxa Er lina, det är snabb upload!

Mvh
hyll

Detta klippet är verkligen superbra!
Kanon bra jobbat :)

Ja, loppet var grymt, men Youtube-klippet ovan, liksom alla officiella MotoGP-klipp, tycker jag är ganska kass. Uppenbarligen är det någon jävligt klippkåt, förmodligen före detta musikvideo-producent, som gjort slutarbetet på videon. Dels helt meningslösa snabbspolningar varvat med lika meningslösa slowmotion-partier som gör att man helt tappar känslan för loppets intensitet och dels lägger de på sunkig musik så man inte hör motorljudet. Det känns mer som en reklamfilm för MotoGP än en film för något som vill veta hur nervkittlande loppet faktiskt var. Tyvärr verkar Dorna vara sjukligt snabba på att ta bort MotoGP-klipp från Youtube, tom. privata inspelningar försvinner omgående, vilket innebär att en massa gamla klassiska lopp försvunnit :(

Men jag kanske bara är gammal och konservativ.

Tack tack kul att höra!

Kalasklipp, tack för det!

Ja, loppet var grymt, men Youtube-klippet ovan, liksom alla officiella MotoGP-klipp, tycker jag är ganska kass. Uppenbarligen är det någon jävligt klippkåt, förmodligen före detta musikvideo-producent, som gjort slutarbetet på videon. Dels helt meningslösa snabbspolningar varvat med lika meningslösa slowmotion-partier som gör att man helt tappar känslan för loppets intensitet och dels lägger de på sunkig musik så man inte hör motorljudet. Det känns mer som en reklamfilm för MotoGP än en film för något som vill veta hur nervkittlande loppet faktiskt var. Tyvärr verkar Dorna vara sjukligt snabba på att ta bort MotoGP-klipp från Youtube, tom. privata inspelningar försvinner omgående, vilket innebär att en massa gamla klassiska lopp försvunnit :(

Men jag kanske bara är gammal och konservativ.

Att Dorna inte begriper att motoGP-klipp på youtube stärker sporten i sig är bara rent ut sagt tragiskt!
Vad vill de uppnå? Att man köper deras "Best of" DVD istället?

[YOUTUBE-ID]vO5z_aWdhEY[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?v=vO5z_aWdhEY
Det här gillar jag grovt.
Att jag även va där 2009 och satt vid start/mål sträckan gör ju bara saken bättre! :tummenupp

EDIT: VAFAN! man fick ju inte se målgången som va det allra bästa :huvet Jaja, ni som kollade på racet vet ju hur det slutade iallafall...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back