MotoGP Försäsongstester, Sepang

benspies(.)com About: HOMETOWN: LONGVIEW, TEXAS.... Stjärnan är häftig oavsett vad den symboliserar:yoparty

Jag vill mena att det trots allt är ett Air force emblem då dom ser ut så, och du pekar på en Texasflagga.

Möjligtvis om vi ska skoja till det så kanske Texas Air Force!! :=)

Det finns ganska starka krafter under ytan att dom vill slå sig fria ;=))

Hade jag varit du så hade jag inte skojat om texas,det finns oskyldigare folk som hamnat i elektriska stolen i den delstaten,må kraften vara med dig som en utklädd respirator sa:)

När det är ändå är snack om hjälmar och stjärnor hit och dit är det då någon som vet hur länge Karel kört med PSI ställ? Såg att han använde det under testdagarna, aldrig lagt märke till det förut.

När det är ändå är snack om hjälmar och stjärnor hit och dit är det då någon som vet hur länge Karel kört med PSI ställ? Såg att han använde det under testdagarna, aldrig lagt märke till det förut.

Han har nog "aldrig" kört med nåt annat. Åtminstone inte sen 2008.

Karel braham har kört PSI alla åren i GP.

Foto från han var 15 år och körde 125GP.
karel_abraham.jpg

Obekräftat, men var inte hans far pilot i USAF? Rätta mig om jag har fel.

Kan inte bekräfta vad hans far jobbar/jobbade med men enligt Julian Ryder på Eurosport så är det USAF-stjärnan som åsyftas. Vem som berättade det för honom vet jag dock inte. Emblemet på hjälmen är ju inte rakt av det gamla USAF-emblemet heller så säker kan man ju inte vara. En kombination av Texas logga och USAF?

I vilken disciplin har Lindén vunnit VM?

Edit: Ok. Endurance. Räknas det...?

Det året Lindén vann Endurance-VM var det sista året som man hade förarmästerskap. Han delade den VM-titeln med en annan förare som hade fått lika poäng. Numera är det bara ett team-Mästerskap och bara team som blir Världsmästare.

Men på bilden du svarade på så är det nog Lorenzo som kör då han håller på att ta mc-körkort.

Har rensat i tråden, samt så alla vet så är Radare begränsad under en period framöver att skriva i RR-forumet. Han kan läsa, men ej skriva. Han är meddelad detta via PM av mig. Detta är ett försök att bringa tillbaka gamla goda RR-forumet som vi behöver inför 2012 års säsong.

Vänligen skärp er helt enkelt och skriv gärna mycket inlägg, men dra inte ner trådarna i botten med tramsiga inlägg eller oändlighetsretorik som inte tillför något alls mer än dryga diskussioner som aldrig har ett slut.

Hur är skadeläget efter Sepang? Hinner de läka till nästa test.
Rossi, efterbehandlingsoperation.
Hayden, operation av axel för tidigare skada.
Dovi, fortsatt läkning av tidigare skada?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show